تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806384017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران جزیره‌ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جانشین سپاه عاشورا : ایران جزیره‌ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه است جانشین سپاه عاشورا ، جمهوری اسلامی ایران را جزیره‌ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه خواند و گفت: امروز هرکس دل در گرو نظام و ولایت فقیه دارد بسیجی محسوب شده و همین هم رمز ماندگاری نظام اسلامی است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر ساعت 11:40

خبرگزاری پانا+ایران جزیره‌ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه است

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  سرهنگ پاسدار علی قادری در جمع فرماندهان حوزه 5 بسیج شهری اظهار داشت: به پشتوانه نیروهای مردمی و بسیج بوده که امروز قدرت ایران به ماورای مرزهای جغرافیایی رسیده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در سایه فرماندهی کل قوا و سرمایه‌‌های مردمی خود در بالاترین میزان آمادگی و قدرت بازدارندگی قرار دارد اظهار داشت: هدف آمریکا بعد از تسخیر افغانستان، حمله نظامی به ایران بود اما هزینه بالای تهاجم زمینی به ایران به دلیل نیروهای با تجربه و جان برکف بسیجی مانع از این اقدام شد.
به گفته سرهنگ قادری، آمریکا می‌داند حتی پس از بمباران مناطق حساس ایران نیز نمی‌تواند با نیروی زمینی وارد کشور شده و به اهداف خود برسد و برای همین هم صحبت از تهاجم به ایران هرگز عملی نشد.
جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه تجربه تهاجم هوایی عربستان به یمن هم نشان داد هیچ کشوری با بمباران از بین نمی‌رود، گفت: شاید در حملات هوایی برخی از تاسیسات زیربنایی آسیب ببینند اما بدون ورود نیروهای زمینی، امکان شکست هیچ کشوری وجود ندارد.
وی تاکید کرد: امروز توان نظامی ایران به پشتوانه حضور مردم و دستاوردهای بومی خود به حدی رسیده که هیچ کشوری نمی‌تواند جرات تجاوز به خاک میهن اسلامی را داشته باشد.
قادری تشکیل بسیج را یکی از بزرگ‌ترین نعمات الهی و نشان از دوراندیشی معمار فرزانه انقلاب دانست و گفت: ایران در 8 سال دفاع مقدس با اتکای به خداوند و نیروهای مردمی تجربه مقابله با ابرقدرت‌های شرق و غرب را کسب کرد و همین قدرت بازدارندگی بود که قدرت‌های بزرگ دنیا را بر سر میز مذاکره نشاند.
سرهنگ قادری با اشاره به ناامنی در کشورهای مختلف خاورمیانه و حتی اروپا اضافه کرد: هم اکنون قدرت تاثیرگذاری نظام اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی رسیده است، امنیت امروز ایران اسلامی نیز در سایه تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است.
وی با یادآوری اینکه سرنوشت رژیم شاه نشان داد جنگ افزارهای پیشرفته نمی‌تواند ضامن بقای یک نظام باشد، گفت: امروز تنها عامل اعتلای ایران اسلامی در کنار دستاوردهای سخت افزاری، حضور مردم در تمام صحنه‌ها بوده است.
این مقام ارشد سپاه، جمهوری اسلامی ایران را جزیره‌ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه خواند و گفت: امروز هرکس دل در گرو نظام و ولایت فقیه دارد بسیجی محسوب شده و همین هم رمز ماندگاری نظام اسلامی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن