تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌بيني جايگاه سوخت سيار در نقطه مرزي چذابه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۹ق.ظ)
پيش‌بيني جايگاه سوخت سيار در نقطه مرزي چذابه موج- منطقه اهواز علاوه بر جايگاه‌هاي ثابت با پيش‌بيني جايگاه سوخت سيار در نقطه مرزي چذابه، آماده استقبال از زائران اربعين حسيني و خدمت‌رساني به آن‌ها در زمينه تأمين سوخت است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اهواز،گفت: با توجه به حرکت سيل گونه زوار علاقه‌مند به حضور در مراسم اربعين حسيني (ع)، اين شرکت نيز براي خدمت‌رساني مطلوب، از مدت‌ها قبل برنامه‌ريزي و نسبت به آمادگي جايگاه‌هاي ثابت و سيار در منطقه اهواز اقدام کرده است.
عبدالصاحب شمخاني افزود: در منطقه چذابه که مسير پر تردد زائران براي خروج از کشور و ورود به خاک کشور عراق محسوب مي‌شود، جايگاه سوخت سياري پيش‌بيني شده است که خودروهاي عبوري از اين منطقه مشکلي براي سوخت‌گيري نداشته باشند.
وي تصريح کرد: اين جايگاه سيار تا پايان برگزاري مراسم اربعين و بازگشت زائران به کشور داير خواهد بود.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اهواز تصريح کرد: همه جايگاه‌هاي عرضه سوخت مسير اهواز تا بستان نيز به صورت شبانه‌روزي آماده خدمت‌رساني به خودروهاي عبوري و زائران اربعين حسيني هستند.
شمخاني با بيان اين‌که رسالت شرکت پخش منطقه اهواز، ارائه خدمت به بهترين شکل است، تصريح کرد: با توجه به نشست‌هاي هماهنگي با جايگاه داران، به‌ويژه در روزهاي باقيمانده تا اربعين امام حسين (ع)، انتظار مي‌رود خدمت‌رساني در مسير رفت‌ و برگشت زائران به نحوي مطلوب انجام شود.
مرزهاي بين‌المللي چذابه و شلمچه دو کانون اصلي تردد زائران اربعين حسيني در خوزستان محسوب مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن