تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي 4 جايگاه سوخت سيار براي خدمات‌دهي به زائران اربعين در مهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
راه‌اندازي 4 جايگاه سوخت سيار براي خدمات‌دهي به زائران اربعين در مهران موج - مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ايلام از راه‌اندازي 4 جايگاه سوخت سيار براي خدمات‌دهي به زائران اربعين در مهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا چاغروندي اظهار کرد: چهار جايگاه سوخت شامل سه جايگاه نفت و گاز و يک جايگاه بنزين در مهران به‌صورت سيار و شبانه‌روزي آماده خدمات‌دهي به زائران اربعين است.
وي افزود: از اين تعداد جايگاه سوخت، دو جايگاه در پارکينگ بزرگ در مسير تردد زائران از سمت ايلام به مهران و دو جايگاه نيز در پايانه استقرار يافته‌اند.
اين مقام مسوول گفت: از اين تعداد دو جايگاه سيار سوخت بنزين و گازوئيل در پارکينگ بزرگ شهرداري مهران، يک جايگاه در پارکينگ صدف مهران و يک جايگاه نيز در پايانه فضوني مهران (حد فاصل پل زائر تا مرز) در نظر گرفته شده است.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ايلام در ادامه گفت: اين چهار جايگاه سوخت رساني هر کدام به ظرفيت 26 هزار ليتر بنزين و گازوييل هستند و براي هر کدام از اين جايگاه‌ها نيز پنج نفت‌کش 30 هزار ليتري توزيع سوخت ذخيره در ايلام آماده داريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن