تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد ماکو کمک‌کار گمرک در اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل گمرک و ترانزیت: منطقه آزاد ماکو کمک‌کار گمرک در اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی است مدیر کل گمرک منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: گمرک منطقه در اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی کمک‌کار گمرک جمهوری اسلامی ایران است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر ساعت 10:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد ماکو، اکبر نوبخت، مدیرکل گمرک و ترانزیت منطقه آزاد ماکو در خصوص نابسامانی و کمبود زیرساختهای گمرک بازرگان، گفت: با وجود قدمت زیاد گمرک بازرگان که عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشور را نیز دارا می باشد و اهمیت قرار گرفتن آن در مسیر جاده ابریشم و شاهراههای مهم ترانزیتی و ارتباطی متأسفانه عدم وجود زیرساختهای لازم و عدم اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی (مدیریت واحد گمرکی) این نابسامانی شدت بیشتری می گیرد.
وی ادامه داد: منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو که شروع فعالیت آن به چهار سال هم نمی‌رسد، سعی دارد در چارچوب قانون با همراهی کلیه ادارات، نهادها و ارگانهای مستقر در منطقه در راه تعالی این خطه از سرزمین گام بردارد و در این راستا با احداث پایانه صادراتی در محدوده مصوب با مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع مجهز به ساختمان اداری، بهداشتی، رفاهی، باسکول توزین، امکانات تخلیه و بارگیری، 10 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و دو هزار متر مربع هانگار با سیستم اطفاء حریق نموده و احداث 8 هزار متر مربع انبار و سردخانه را پیش بینی و در دستور کار خود قرار داده که در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.
نوبخت در مورد نقش و جایگاه گمرک منطقه آزاد ماکو، تصریح کرد: گمرک منطقه آزاد ماکو برای کاستن از نابسامانی و اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی، به عنوان اصلی پذیرفته شده، به کمک گمرک جمهوری اسلامی ایران می‌آید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن