تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821021468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیوه کاهش نرخ سود بانکی هنوز نهایی نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شیوه کاهش نرخ سود بانکی هنوز نهایی نشده است
روز نو : وزیر امور اقتصادی و دارایی در باره کاهش نرخ سود بانکی گفت:‌ مسلما نرخ سود باید متناسب با کاهش نرخ تورم کاهش پیدا کند. علی طیب‌نیا پس از دیدار با وزیر اقتصاد کشاورزی و تجارت هلند در جمع خبرنگاران افزود: این بحثی است که در شورای پول و اعتبار مطرح است. وی گفت: البته شیوه ها و روش های تحقق آن بحثی است که الان راجع به آن گفتگو می کنیم. طیب نیا درباره ایجاد کمیته انضباطی بانک های دولتی و خصوصی هم افزود: این کمیته قبلاً تشکیل شده و به صورت مرتب تشکیل جلسه می دهد.
وی گفت: این کمیته با تصویب شورای امنیت ملی و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد تا مرتب وضعیت موسسات مالی و پولی را رصد کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اولویت ما در روابط خارجی با دیگر کشورها فقط تجارت نیست گفت: ‌آن چیزی که عمدتا دنبال آن هستیم اجرای طرح های مختلف و به خصوص سرمایه گذاری است که البته تسهیل تجارت هم به دنبال آن به وجود خواهد آمد.
طیب نیا با بیان اینکه در این دیدار درباره توسعه مناسبات دو کشور بحث و بررسی شد، گفت: دو کشور علاقه مندند در زمینه نفت و گاز ، پتروشیمی و کشاورزی همکاری بیشتری با هم داشته باشند .
وی افزود: توافق شد یک کارگروه مشترک تشکیل شود تا در آینده نزدیک سه توافق نامه پایه ای شامل ، موافقت نامه های مالیات و همکاری های اقتصادی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی را به زودی امضا کنیم.
وی گفت: دو کشور تصمیمی جدی دارند همکاری های خود را در همه زمینه های اقتصادی به ویژه در زمینه سرمایه گذاری گسترش دهند.








تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن