تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکرد فرهنگي پليس برگرفته از سيره حکومت حضرت علي (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۹ب.ظ)
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم: رويکرد فرهنگي پليس برگرفته از سيره حکومت حضرت علي (ع) است موج - قم - مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با اشاره به غناي مذهب تشيع، رويکرد فرهنگي دستگاه انتظامي کشور را تداعي کننده سيره حکومت حضرت علي (ع) و رهنمودهاي آن حضرت دانست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در ديدار با فرمانده انتظامي استان با اشاره به غناي مذهب تشيع، رويکرد فرهنگي دستگاه انتظامي کشور را تداعي کننده سيره حکومت حضرت علي (ع) و رهنمودهاي آن حضرت دانست.
وي با بيان اينکه هفته کتاب توفيقي است تا همکاري فرهنگي بين اين دو دستگاه فرهنگي و انتظامي شکل بگيرد، گفت: همه امور در يک نظام الهي، صبغه الهي و ديني به خود مي گيرد و کار پليس در همه دنيا سازماني است، اما مديريت آن در يک نظام اسلامي بر اساس آموزه هاي ديني است.
حجت الاسلام عباس دانشي تصريح کرد: ما افتخار مي کنيم که همه مباني را در آموزه ديني و در سيره پيشوايان داريم و غناي مذهب تشيع بي بديل و بي نظير است، ما در اين مذهب و در همه عرصه هاي مورد نياز بشر، هيچ موضوع مغفول مانده اي، نداريم.
وي با بيان اينکه بسياري افراد در مذاهب خود به گره کور مي رسند اما ما در مباني ديني مذهب تشيع گره و بن بستي نداريم، افزود: امروز آنچه که تروريسم در مباني عرصه جهاد و هجرت از آموزه هاي ديني استفاده مي کند به دليل فقدان ساز و کار لازم، تفسير نادرست و برداشت غلط است که اين حوادث رخ مي دهد.
دبير شوراي فرهنگ عمومي استان قم گفت: رويکرد فعاليت هاي فرهنگي در کنار کارهاي پليس حائز اهميت است و ما از اين رويکرد و فعاليت ها استقبال مي کنيم و آماده همکاري در بخش هاي مختلف هنري و مطبوعاتي هستيم و خودمان را موظف مي دانيم تا با همه وجود در کنار پليس باشيم.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم سپس با اشاره به ظرفيت عظيم حوزه هاي علميه در قم گفت: اگر دستگاه هاي انتظامي، فرهنگي و بخش هاي اجتماعي بتوانند به خوبي از اين ظرفيت استفاده کنند، استان قم نمونه موفقي خواهد بود که مي تواند الگوي ساير استان ها باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن