تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819986440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا: تقویت بنیان خانواده مورد توجه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا: تقویت بنیان خانواده مورد توجه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: والدین باید به تقویت بنیان خانواده ها بیش از پیش توجه کنند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر ساعت 13:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از گیلان، حجت الاسلام یحیی عبادیان عصر یکشنبه در آیین یادواره شهدا در جمع بانوان بسیجی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم توجه جدی خانواده ها به مسئله طلاق بیان داشت: با رعایت اصول اخلاقی، می توان زمینه های رشد و تعالی معنوی را در جامعه فراهم کرد.
وی اضافه کرد: شهدای ما کسانی بودند که به واسطه ترتیب یافتن اصولی و درست در دل خانواده ها، توانستند به آن درجه رفیع دست یابند.
وی اظهار کرد: خانواده ها باید فرزندان خود را از همان دوران کودکی و نوجوانی با فضاهای معنوی قرآن و احکام آشنا کنند تا در آینده بتوانند برای جامعه خود موثر باشند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر اینکه رعایت حجاب باید در جامعه اسلامی مورد توجه باشد، افزود: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه بکنیم، متوجه می شویم که بیش ترین توصیه آن یاران سفر کرده، مبنی بر رعایت حجاب بود.
وی اضافه کرد: حجاب اصلی است که مورد تاکید قرآن و احادیث متعدد است چراکه بانوان با رعایت حجاب می توانند جلوی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را بگیرند.
وی ادامه داد: حجاب می تواند عزت و کرامت را برای جامعه بانوان در پی داشته باشد و زمینه ای برای حضور موفق و موثر آنها در اجتماع باشد.
حجت الاسلام عبادیان در ادامه مسئله طلاق در جامعه را نتیجه بی توجهی زوجین به موازین دینی و اصول اخلاقی خواند و گفت: بسیاری از ازدواج ها در سال های نخست زندگی زناشویی ختم به طلاق می شود که شایسته است خانواده ها برنامه های زندگی خود را در چارچوب دستورات قرآن تنظیم کنند تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند.
مداحی و ذکر مصیبت در سوگ شهدای اسلام از دیگر بخش های این آیین بود.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و 160 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن