تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي هفته بسيج در شبکه يک سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۴ق.ظ)
برنامه‌هاي هفته بسيج در شبکه يک سيما موج- ويژه برنامه‌هاي بزرگداشت هفته بسيج شبکه يک سيما اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مستند جبهه‌هاي شمالي، شيرکوهستان و سراج از جمله اين برنامه‌ها هستند.

جبهه‌هاي شمالي
مجموعه مستند بازسازي» جبهه‌هاي شمالي» از ابتدا تا انتهاي عمليات والفجر 4 را از زبان سرداران جنگ به تصوير مي‌کشد. در اين مجموعه هر بار يکي از بخش‌هاي اين عمليات بازسازي و تشريح مي‌شود.اين مستند 4 قسمتي به کارگرداني مازيار حاتمي و تهيه کنندگي مزدک رحيم پوئر ساخته شده است هر روز ساعت 15: 20 به روي آنتن مي‌رود.

سراج
مستند» سراج» به تهيه کنندگي حسين سبطي در پنج قسمت 30 دقيقه‌اي توليد شده است که از دوشنبه دوم آذر هر روز ساعت 7: 30 پخش مي‌شود. هدف مستند سراج، بازنمايي تاريخچه بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني (ره) و چگونگي طي شدن روند تکاملي اين نهاد انقلابي است.

شيرکوهستان
مستند يک قسمتي «شير کوهستان» به تهيه کنندگي مزدک رحيم‌پور و کارگرداني مازيار حاتمي ساخته شده است. اين مستند 40 دقيقه‌اي که قرار است چهارشنبه بعد از سريال شبانگاهي شبکه يک به روي آنتن برود، زندگي شهيد مهدي خندان را از دوران کودکي تا زمان شهادت به تصوير کشيده است. شهيد خندان جانشين فرمانده تيپ عملياتي عمار در دوران دفاع مقدس بود. در اين مستند با همرزمان، مادر، خواهر و مردم غرب کشور درخصوص اين شهيد بزرگوار گفتگو شده است. او فرمانده عمليات ريجاب بود که در 28 آبان 1362 در غرب کشور منجر به پيروزي شد. شهيد خندان در زمان جنگ در منطقه ريجاب، کاني مانگا و مريوان از محبوبيت زيادي برخوردار بود و در سال 62 و در عمليات پيروزمندانه ريجاب به شهادت رسيد.

بچه‌هاي مردم
اين برنامه به تهيه کنندگي مجتبي احمدي، تلاش دارد در اين هفته ضمن دعوت از خانواده‌هاي دانش آموزان شهيد بسيجي، گزارش‌هايي هم درباره حضور نوجوانان در اردوهاي راهيان نور و نوجواناني که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند پخش کند.

مثبت 17
اين برنامه نيز در طول هفته بسيج با دعوت از نخبگان بسيجي سعي در تبيين تفکر بسيجي در نهادهاي آموزشي و دانشگاهي دارد. سهيل سليماني تهيه کننده مثبت 17 را بر عهده دارد.
گفتني است؛ 30 آبان تا ششم آذر هفته گراميداشت بسيج نام گذاري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن