تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات شهرداري تهران در رابطه با معتادان و کودکان مبتني بر شواهد و علم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۶ق.ظ)
رئيس سازمان بهزيستي در پاسخ به موج: اقدامات شهرداري تهران در رابطه با معتادان و کودکان مبتني بر شواهد و علم نيست موج - رئيس سازمان بهزيستي کشور اقدامات اخير شهرداري تهران در رابطه با کودکان خياباني و معتادان را اقدامي مبتني بر شواهد و علم ندانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، انوشيروان محسني بندپي در حاشيه امضاي تفاهم‌نامه همکاري با سازمان بسيج زنان و شوراي عالي انقلاب فرهنگي در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاري موج مبني بر اينکه سازمان بهزيستي طي ماه‌هاي اخير از سوي شهرداري تهران يک سازمان منفعل نشان داده‌شده است، آيا اين سازمان فعاليتي در زمينه کودکان کار و معتادان ندارد؟، گفت: سازمان بهزيستي يک سازمان علمي و تخصصي است که براي انواع مختلف آسيب‌هاي اجتماعي برنامه دارد.
وي افزود: بر اساس پروتکل‌هاي علمي، موضوع کودکان کار و خياباني و معتادان را پيش مي‌بريم و در اين راستا اقدامات خوبي نيز صورت گرفته‌شده است.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با تأکيد بر اينکه اقداماتي که مسوولان شهرداري تهران ادعا مي‌کنند در رابطه با کودکان کار و خياباني و معتادان داشته‌اند مبتني بر شواهد نيست، خاطرنشان کرد: اقداماتي که توسط اين نهاد صورت گرفته، علمي نيست و مشورتي نيز در اين رابطه با مسوولان سازمان بهزيستي نشده است.
محسني بندپي با اشاره به اقدامات صورت گرفته‌شده از سوي مسوولان سازمان بهزيستي در قالب ماده 15 و نحوه برخورد با معتادان اظهار کرد: آنچه قانون‌گذار در رابطه با معتادان بر اساس ماده 15 بر عهده سازمان بهزيستي قرار داده، اکنون از صفر تا 100 در حال انجام است اما بر اساس قوانين، سازمان بهزيستي در چارچوب ماده 16 و جمع‌کردن اجباري معتادان مسووليتي را بر عهده ندارد.
وي در خصوص اختلاف‌نظرهاي سازمان بهزيستي و شهرداري تهران در رابطه با اقدامات اخير شهرداري در محله هرندي اذعان کرد: در نحوه برخورد و تعريف مسأله از سوي شهرداري تهران و نوع تقسيم‌کار، اختلاف‌هايي را با شهرداري تهران داريم.
رئيس سازمان بهزيستي کشور تأکيد کرد: سازمان بهزيستي يک سازمان علمي است و نتيجه اقدامات اين سازمان نيز اکنون در حوزه معتادان قابل دفاع است.
محسني بندپي با اشاره به صادر نشدن مجوز مراکز نگهداري از معتادان از سوي وزارت بهداشت تصريح کرد: وزارت بهداشت طي يک سال اخير، مجوز هيچ مرکز اجباري نگهداري از معتادان را صادر نکرده و مسوول صدور مجوز براي اين مراکز وزارت بهداشت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن