تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسنی اژه ای : دفتردار متخلف در بازداشت است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محسنی اژه ای : دفتردار متخلف در بازداشت است


سخنگوی قوه قضائیه گفت:‌ دفتردار متخلف به دلیل رشوه ای که دریافت کرده بود، در بازداشت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، خبرنگاری در نشست خبری محسنی اژه ای پرسید در دادگاه بابک زنجانی وی مدعی شد که دفترخانه 819 به جای حق الثبت 10 میلیونی،  8 میلیارد تومان از وی گرفته است که البته سال 93 نیز خبری مبنی بر اینکه سردفتری 8 میلیارد رشوه گرفته است کار کردیم آیا این سردفتر بازداشت شده یا خیر؟ چه برخوردی با این سردفتر صورت گرفته است؟
محسنی اژه ای در پاسخ گفت: یک مورد که درباره زمین "ایران زمین" بود که اگر سوال شما این پرونده باشد ، 8 میلیارد نبود بلکه یک میلیارد و خرده ای بود که دفتردار این پول را دریافت کرده بود که بلافاصله نیز وقتی مطلب مطرح شد ، وی تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت  و پرونده ای نیز در این خصوص تشکیل شد.
وی افزود: چون به عنوان رشوه مطرح بود، مجازات آن نیز سنگین است اما اینکه محاکمه شده است یا خیر؟ و یا اینکه حکم صادره قطعی است اطلاعی ندارم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت : همان زمان که این مسئله مطرح شد این فرد تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد مبلغ مطرح شده نیز حدود  یک میلیارد و 100 میلیون تومان بود .
محسنی اژه ای افزود: کار خلافی که در این خصوص انجام داده بودند این بود که این زمین که ابتدا حدود 700 و خرده ای میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود، صاحب ملک یا وکیلش به آن اعتراض کرده بودند که پرونده به هیات سه نفره رفت و در کارشناسی بعدی به 1700 میلیارد تومان تغییر یافت .
سخنگوی قوه قضائیه گفت : تخلفی که صورت گرفته بود این بود که  این زمین 8 هزار میلیارد تومان به صورت صوری قیمت گذاری شده بود تا در مراحل بعدی به عنوان وثیقه از آن استفاده شود و در این خصوص سندی صادر شده بود که شاید 8 میلیارد تومان درباره این موضوع مطرح شده است .


یک شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن