تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام گروه دوم نيروهاي خدمات شهري براي نظافت کربلاي معلا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰ب.ظ)
اعزام گروه دوم نيروهاي خدمات شهري براي نظافت کربلاي معلا موج - رئيس ستاد برگزاري مراسم اربعين حسيني شهرداري تهران از اعزام گروه دوم نيروهاي خدمات شهري براي رفت و روب و نظافت کربلاي معلا خبر داد و گفت: اين گروه در سه مرحله و در روزهاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه 30 آبان تا 2 آذر براي خدمات رساني به زائرين حسيني اعزام مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل معاونت خدمات شهري شهرداري تهران مجتبي عبدالهي با اعلام اين مطلب گفت: اولين گروه نيروهاي کارگري 20 آبان براي رفت و روب کربلاي معلا از مناطق 22 گانه شهر تهران اعزام شدند.
عبدالهي در ادامه با اشاره به اين‌که در مرحله دوم؛ نيروها در سه گروه از روز شنبه 30 آبان الي دوشنبه 2 آذر به کربلاي معلا اعزام مي‌شوند، گفت: روز شنبه 30 آبان،660 نفر، روز يکشنبه يکم آذر نيز به همين تعداد و روز دوشنبه که آخرين روز اعزام نيروها به کربلا است، 528 نفر از مناطق 22 گانه شهر تهران به کربلاي معلا اعزام مي‌شوند که در مجموع 1848 نفر به کربلاي معلا اعزام خواهند شد.
وي در ادامه با بيان اين‌که گروه اول که 20 آبان به کربلا اعزام شده بودند، روز شنبه 30 آبان به شهر نجف اشرف مشرف و پس از زيارت حرم اميرالمؤمنين حضرت علي (ع) در روز يکشنبه 1 آذر از مرز مهران به تهران باز مي‌گردند، گفت: روزهاي يکشنبه و دوشنبه (1 و 2 آذر) دومين و سومين گروه مرحله دوم به کربلاي معلا اعزام و پس از پايان مراسم اربعين و پاک‌سازي و نظافت شهر کربلاي معلا و زيارت حرم اميرالمؤمنين حضرت علي (ع) در شهر نجف؛ طي چندين مرحله به مرز مهران و از آنجا به تهران باز مي‌گردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن