تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي کامل نيروهاي خدمات شهري شهرداري براي بارش برف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
آمادگي کامل نيروهاي خدمات شهري شهرداري براي بارش برف موج - معاون خدمات شهري شهرداري تهران در خصوص آمادگي خدمات شهري براي بارش برف و باران در تهران گفت: ما در فصل زمستان آمادگي کامل براي بارش برف و باران داريم چرا که از ابتداي سال بيش از 7 مورد لايروبي داشتيم و وضعيت فعلي ما بسيار خوب است.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبداللهي با بيان اينکه طي دو سال اخير نزديک به 6 هزار مورد سوابق آب‌گرفتگي داشتيم، افزود: تمام اين آب‌گرفتگي‌ها رفع شده و وضعيت براي لايروبي و اصلاح هندسي بسيار خوب است.
وي در ادامه با بيان اين که آمادگي صد درصدي براي بارش برف داريم اظهار کرد: به دليل اينکه بتوانيم هزينه‌ها را کنترل کنيم ستاد برف‌روبي را از نيمه آبان ماه راه‌اندازي کرديم و هرچقدر به فصل بارش برف نزديک مي‌شويم آمادگي‌مان به وضعيت صد درصدي مي‌رسد.
به گفته وي استفاده از CMI در يخ زدگي آسفالت خيابان‌ها و بزرگراه‌ها ايده تازه و مساله مهمي است و شهرداري با حرکت در اين مسير توانسته در جريان يخ زدايي، ميزان مصرف نمک را کاهش دهد.
عبداللهي در ادامه يادآور شد: پيش‌بيني‌هاي لازم براي وقوع احتمالي و تغييرات آب و هوايي و به دنبال آن وقوع پديده «ال نينو» صورت گرفته است و در اين راستا تمامي مناطق، نيروها و تجهيزات مورد نياز زودتر از موعد مقرر به مرز آمادگي صددرصدي مي‌رسانند.
عبداللهي اعلام کرد: اين که ميزان مصرف نمک در يخ زدايي به صفر برسد، امکان‌پذير نيست و نه در تهران و نه در هيچ کجاي دنيا اين امکان وجود ندارد به طوري که حتي در کشورهاي اسکانديناوي که در زمينه برف‌روبي تخصص ويژه دارند و همچنين در کشورهاي توسعه‌يافته، ميزان مصرف نمک در يخ زدايي به صفر نمي‌رسد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تأکيد بر اين که مطالعات شهرداري در زمينه يخ زدايي تکميل است، گفت: دقت و کنترل لازم را داريم تا استفاده از CMI را بر اساس مطالعات دنبال کنيم و حتي اکنون به طور دقيق مي‌دانيم در چه درجه‌اي از سرما و در کدام بخش از آسفالت مي‌توانيم از نمک استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن