تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821000964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک مالی به دانش‌آموزان خلاق تا سقف ۲۰ میلیون ریال


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کمک مالی به دانش‌آموزان خلاق تا سقف ۲۰ میلیون ریال
کمک مالی به دانش‌آموزان خلاق تا سقف ۲۰ میلیون ریال دبیر هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی از کمک مالی بلاعوض به دانش‌آموزان خلاق تا سقف دو میلیون تومان خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، احمدرضا فقیه خراسانی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی به میزبانی یزد با بیان اینکه پرورش خلاقیت را باید از دوران دانش آموزی آغاز کرد، اظهار داشت: مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد به طرح های دانش آموزی تا سقف دو میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا می کند.
 
وی، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین دانش آموزان عنوان کرد و یادآور شد: در این دوره از مسابقات ۸۴۵ دانش آموز در قالب ۴۴۸ تیم در رشته های رباتیک، هوافضا، نجوم، شیمی، زیست شناسی (جراحی) و اپلیکیشن نویسی اندروید به رقابت پرداختند.
 
مهین گزانی، رئیس گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو به عنوان یکی از حامیان مسابقات در این مراسم، کشف استعدادهای برتر علمی را امری ضروری دانست و گفت: مقاطع دانش‌آموزی به عنوان ریشه‌های اصلی مهارت‌های علمی و فناوری، نقش موثری در پایداری و ارتقای قدرت کشورها دارد.
 
وی افزود: خلاقیت به عنوان عامل اکتسابی نقش مهمی در پیشرفت جوامع در حال توسعه داشته و زمانی شکوفا می شود که به نیاز جامعه تبدیل شود.
 
گزانی، دانش را اصلی‌ترین عامل و زیرساخت‌ علم، پایداری و امنیت جوامع مختلف دانست و اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی کشور نسبت به هدایت صحیح جامعه اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو خود را موظف به حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر دانش‌آموزی و دانشجویی می‌داند، گفت: سرمایه‌گذاری برای جوانان به عنوان شهروندان علمی جامعه جهانی امری ضروری است.
 
در پایان این مراسم به نفرات اول تا سوم رشته های مختلف جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.
 


منبع: مهر


94/9/1 - 10:06 - 2015-11-22 10:06:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن