تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812768726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار دختر و پسری در یک سالن، چگونه باید مهار شوند؟! / سرنوشت موسسه ثامن الحجج مانند میزان شد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دو هزار دختر و پسری در یک سالن، چگونه باید مهار شوند؟! / سرنوشت موسسه ثامن الحجج مانند میزان شد!
بسته خبری استان‌ها دریچه‌ای به زنجیره سایت‌های تخصصی «تابناک» برای پوشش اخبار هر استان و همچنین گستره وسیع اخبار سایر نقاط کشور است که به واسطه اخبار روزمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ملی، نادیده گرفته می‌شوند و یا کمتر دیده می‌شوند اما در حقیقت بخش وسیعی از دغدغه‌های عمومی مردم را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۴۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ - 21 November 2015



بسته خبری استانی «تابناک»؛
مجموعه سایت‌های استانی «تابناک» که به صورت یک منظومه رسانه‌ای ذیل سایت «تابناک» فعالیت دارند، در گستره استانی خبرهای متنوعی تولید می‌کنند که بخشی از این خبرها برای عموم مخاطبان در هر نقطه از کشور جذاب است. «تابناک» با این نگاه، گلچینی از وقایع کشور که کمتر در معرض توجه عمومی قرار می‌گیرد اما از اهمیت بالایی برخوردار است را قالب «بسته خبری استان‌های تابناک» منتشر می‌کند.

بسته خبری استان‌ها دریچه‌ای به زنجیره سایت‌های تخصصی «تابناک» برای پوشش اخبار هر استان و همچنین گستره وسیع اخبار سایر نقاط کشور است که به واسطه اخبار روزمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ملی، نادیده گرفته می‌شوند و یا کمتر دیده می‌شوند اما در حقیقت بخش وسیعی از دغدغه‌های عمومی مردم را تشکیل می‌دهند.

در بسته خبری استانی ذیل هر سرکلیشه استانی، می‌توانید گزیده آخرین اخبار استان مذکور را بیابید و با کلیک بر سر کلیشه یا با استفاده از QR CODE تلفن همراه تان وارد استان مورد نظرتان شوید و وسعت بیشتری از اخبار استانی منطقه جغرافیایی مدنظر را تماشا کنید.

«تابناک» با هدف اختصارنگاری در تنظیم مهم ترین اخبار نقاط مختلف کشور در قالب این بسته، با رویکرد غالب انتشار اخبار و تحلیل های اختصاصی و منطقه‌ای، این بسته خبری را گرد آوری و عرضه می‌کند. «تابناک» خلاصه‌ای از این اخبار را تقدیم‌تان می‌کند که با کلیک بر  تیتر اخبار می توانید متن، تصاویر و محتوای بیشتر را مشاهده کنید.

شنای شناگر ارومیه‌ای با دستان بسته به یاد غواصان دست و پا بسته /




دو هزار دختر و پسری که در یک سالن کنار هم مینشینند چگونه باید مهار شوند؟!

تابناک اصفهان گزارش داد، خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان از سوی آیت الله طباطبائی نژاد ایراد شد. وی در بخشی از خطبه‌هایش با بیان اینکه با برگزاری کنسرت به هر نام و عنوانی مخالف هستم، افزود: برگزاری کنسرت ها با آن بلیط های نجومی چه دردی از دردهای جامعه ما کم می کند، کدام گرسنه را سیر می کند اصلا چه چیز به نظام و مملکت اضافه می کند؟ معافیت مالیاتی از کنسرت ها برداشته شده اما به هزار بهانه از یک بیچاره ای که در یک واحد مسکونی اقامت دارد عوارض و مالیات گرفته می شود؛ این سبک مسلمان بودن نیست که با فکرها و مرام هایشان این کارها را خوب می دانند و برای آن تبلیغ می کنند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه حرکت های فرهنگی از این دست بیش از یک توهم نیست، گفت: من مراتب اعتراض خود را به مسئولان ارشاد استان نیز گفته ام؛ مجوز اجرای یک کنسرت در شب صادر می شود اما لحظه ای به این مساله توجه نمی شود که دو هزار دختر و پسری که در یک سالن کنار هم می نشینند چگونه باید کنترل و مهار شوند؟ میدان امام اصفهان بارها شاهد برگزاری اجتماعات مختلف مناسبتی در ایام مختلف سال است اما حتی یک بار یک مورد بی حرمتی به نوامیس در تمام این سال ها گزارش نشده است؛ می دانید چرا؟ چون در اجتماعات مناسبتی چند هزار "آدم" چند هزار "مومن" چند هزار "مسلمان" در کنار یکدیگر جمع می شوند اما آیا در کنسرت ها هم همین طور است؟



سرنوشت موسسه ثامن الحجج مانند میزان شد!

تابناک اصفهان گزارش داد، همانطور که تابناک پیش از این پیش بینی کرده بود؛(خبر را اینجا بخوانید)، موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) که مانند بسیاری از موسسات مالی و اعتباری در کشور بدون دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی فعالیت می کرد و در این راستا سرمایه هایی را هم از محل سپرده های مردمی به دست آورده بود، همانگونه که پیش تر تابناک پیش بینی کرده بود، با وضعیتی که برای آن پیش آمده است گویی قرار است سرنوشت موسسه میزان را به خود بگیرد.

ظهر امروز یکی از شعب این موسسه در خیابان عسگریه اصفهان با هجوم سپرده گذاران برای دریافت سپرده های خود از این موسسه مواجه شد و تا ساعت ها ازدحام و شلوغی در مقابل درب این موسسه به چشم می خورد.

مردم هنوز برای دریافت سپرده های خود در برابر این موسسه صف کشیده اند و با توجه به تجربه ای که موسسه میزان در مشهد پیدا کرد به نظر می رسد این موسسه هم در صورت ازدحام مردم و ادامه این روند، مانند میزان ، مجبور به تصمیم گیری برای تغییر روند فعالیت خود شود.




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن