تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توجه به قانون ایجاد مراکز نگهداری بیماران مجرم روانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساری - ایرنا- رئیس بخش معاینات روانپزشکی قانونی استان تهران با اشاره به ماده 150 قانون مجازات اسلامی که قوه قضائیه را مکلف به ایجاد مراکز اقدامات تامینی برای نگهداری بیماران روانی کرده است بر لزوم تکرار این موضوع و انجام رایزنی های لازم برای ایجاد این مراکز یا اختصاص بخش هایی از بیمارستان های روان پزشکی عمومی به بیماران مجرم روانی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مهدی صابری روز پنجشنبه در دومین و آخرین روز از همایش طب و قضا در مجتمع آموزشی فرهنگی قوه قضائیه، افزود: با وجود این قانون هیچ ضرب الاجلی برای آن در نظر گرفته نشده است.
وی اضافه کرد: در این نشست مقاله ای با موضوع نگهداری بیماران روانی خطرناک در بیمارستان حفاظت شده روان پزشکی یا مراکز اقدامات تأمینی ارائه کردم که در آن بر ضرورت ایجاد مراکزی برای نگهداری بیماران روانی با هدف توانبخشی و درمان و رساندن آنان به وضعیتی که بتوانند به زندگی عادی برگردند و برای جامعه خطری نداشته باشند، تأکید شده است.
صابری اظهار کرد: باید مرکزی وجود داشته باشد که بیماران روانی مجرم بعد از گذراندن مدت زمان لازم بتوانند به زندگی عادی برگردند؛ بدون آنکه برای جامعه خطری داشته باشند یا آنکه بتوان آنان را در مرکزی نگه داشت تا خطر آنها برای جامعه کم شود.
اجتمام(3)** 9317 ** 1418 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
لزوم توجه به قانون ایجاد مراکز نگهداری بیماران مجرم روانی






پنجشنبه ، ۲۸آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن