تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798375249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخر هفته با فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶ق.ظ)
آخر هفته با فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني موج - با فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن پنجشنبه و جمعه، 28 و 29 آبان، از شبکه‌هاي سيما همراه باشيد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «جک ايريش: بدهي قديمي»، «ربات»، «اولين باران پاييزي»، «تلاقي»، «لباسي براي خدمت»، «کودک متولد پائيز»، «پليس اجباري»، «ربوده شده»، «شرلوک 2 ـ سه نشانه»، «غريبه»، «يک مايل در چهار دقيقه»، «اسير»، «ميزري»، «هربي پرواز مي‌کند»، «ستاره لارا»، «لري کروان»، «کشتن روباه»، «به خاطر تهمينه»، «دو برادر»، «قرار نيمه شب»، «نقطه سرخط»، «همه خوب هستند»، «12 ساعت براي زنده ماندن»، «هميشه در کنار هم»، «پرواز بر فرار جهنم»، «روابط»، «شوق صعود» و «بازي با خطر» پنجشنبه و جمعه، 28 و 29 آبان، از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

شبکه يک سيما
فيلم سينمايي «جک ايريش: بدهي قديمي» به کارگرداني جفري واکر، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 23 از شبکه يک سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با نقش آفريني گاي پيرس، مارتا دوسلدرپ و آرون پدرسن آمده است: جک آيريش که يک کارآگاه خصوصي است همسرش را در حين رسيدگي به يک پرونده جنايي از دست مي‌دهد. او پس از مرگ همسرش که توسط يکي از مظنونين پرونده او به قتل رسيده است تغيير شغل داده و به عنوان يک وکيل خصوصي مشغول به کار مي‌شود. 5 سال پس از اين ماجرا يک شب يکي از خبرچين‌هاي آخرين پرونده او به قتل مي‌رسد. جک پيگير ماجرا شده و براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر با خبرنگاري به نام ليندا آشنا مي‌شود. جک و ليندا متوجه مي‌شوند که دولت با همکاري پليس و بسياري از ارگان‌هاي دولتي ديگر در حال بالاکشيدن زمين‌هاي حوالي شهر هستند و اين پروزه را تحت لواي ساختمان سازي براي افراد بي خانمان پيش مي‌برند. خبرچين جک از اين موضوع مطلع شده و به همين دليل به ضرب گلوله يک پليس فاسد کشته شده است. رئيس پليس که از افشاگري جک مي‌ترسد ابتدا با او از در مصالحه در مي‌آيد اما جک زيربار نمي‌رود. پس از مدتي رئيس پليس عده اي‌اي از ماموران زبده خود را براي کشتن جک و ليندا اجير مي‌کند. جک با زيرکي هميشگي دست پليس‌هاي فاسد را خوانده و جان خود و ليندا را نجات مي‌دهد.

فيلم سينمايي «ربات» به کارگرداني مهرداد خوشبخت، جمعه 29 آبان ماه ساعت 16:00 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي آمده است: ثنا و آرش هر دو دانشجويان نخبه رشته کامپيوتر هستند که به تازگي با هم عقد کرده‌اند. آن‌ها براي شرکت در المپياد دانشجويي هر کدام در يک تيم ربوتيک مجزا در دانشگاه تحقيق مي‌کنند. در اين دور از رقابت‌ها ربات ساخته شده توسط گروه آرش برنده شده و به عنوان نماينده دانشگاه در مسابقات بين المللي بانکوک برگزيده مي‌شود. ثنا که با ساخت يک ربات زنده ياب اميد زيادي به موفقيت در اين مسابقات داشته است توسط همگروهانش مقصر اين باخت شناخته مي‌شود. او براي بررسي و امتحان دوباره ربات زنده ياب خود به سايت - خرابه اي در شهر- مي‌رود اما درآنجا دچار سانحه شده و زير آوار مي‌ماند. آرش پس از اطلاع از حادثه به سرعت اردو را ترک کرده و به کمک ثنا مي‌شتابد. کمک رساني نيروهاي امدادي با مشکل روبرو مي‌گردد و در نهايت آرش با تغيير برنامه ربات ثنا، او را از زير آوار نجات مي‌دهد.

شبکه دو سيما
فيلم تلويزيوني «اولين باران پاييزي» به کارگرداني افسانه منادي، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 8‌ صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي جمشيد مشايخي، پوريا پور بهرامي و ليدا ملت آمده است: پسر نوجواني به نام بهرام به جاي مادرش، پرستاري از پيرمرد ناتواني را بر عهده مي‌گيرد. او که علاقه زيادي به بازي فوتبال دارد گاهي بازيگوشي مي‌کند و از کار خود غفلت مي‌کند. اما با ادامه يافتن رابطه آن دو او در مي‌يابد که پيرمرد نويسنده معروف کودکان و نوجوانان است. پيرمرد با حضور بهرام شور زندگي دوباره مي‌يابد. بهرام براي او به کمک دوستانش بزرگداشتي مي‌گيرد و او نيز به بهرام کمک مي‌کند تا فوتبال را در سطح حرفه اي ادامه دهد.

فيلم تلويزيوني «تلاقي» به کارگرداني جواد مزدآبادي، پنجشنبه 28 آبان ماه ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با بازي شهرام قائدي، شهره سلطاني، مهدي اميني خواه و امير غفارمنش آمده: اميد و پري، زوج جواني هستند که در پي يک اتفاق و شوخي به ظاهر کم اهميت، درگير حوادث خطرناکي مي‌شوند. ماجرا از اين قرار است که روزي اميد يک ماسک وحشتناک خريداري کرده و با پري تصميم مي‌گيرند با دوستانشان شوخي کنند. به همين دليل آرش و ليلا، و سعيد و شبنم را به منزلشان دعوت کرده آن‌ها را به شدت مي‌ترسانند. پس از اين ماجراها و جرّ و بحث‌هايي که بر سر ميز شام بين پري و ليلا و شبنم با همسرانشان مبني بر ترسو بودن خانم‌ها در مي‌گيرد، آن‌ها تصميم مي‌گيرند با چيدن يک برنامه در خانه اي قديمي،‌ شوهرانشان را بترسانند. بيتا دوست پري است که در کار معاملات املاک است و آن‌ها را به يک خانه قديمي مي‌برد که شايع شده در آن روح وجود دارد. همه چيز براي روز موعود آماده مي‌شود و پري و ليلا و شبنم به خانه قديمي رفته مشغول آماده کردن مقدمات برنامه مي‌شوند. از سوي ديگر اميد و سعيد و آرش متوجه نقشه آن‌ها شده و...

فيلم تلويزيوني «لباسي براي خدمت» به کارگرداني هادي شريعتي، جمعه 29 آبان ماه ساعت 8:00 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه اين فيلم با بازي وحيد شيخ زاده، سوگل طهماسبي و آتش تقي پور آمده است: منصور 23 ساله در روز تولد نامزدش از پادگان آموزشي مرخصي شهري 5 ساعته گرفته و هديه اي را به همراه دارد تا بعد از رسيدن به خانه خواهرش که در مجاورت خانه نامزدش است به او تقديم نموده و به پادگان محل خدمت خود برگردد. علاقه مند بودن دو خواهرزاده‌اش خصوصاً سهيل به لباس نظامي باعث مي‌شود که لباس او طي اتفاقاتي آسيب ديده و منصور در حمام خانه خواهرش گير بيفتد در اين بين خواهر زاده‌هاي منصور تمام تلاششان را براي درست کردن لباس به کار مي‌برند که به خاطر عدم تجربه و نبودن بزرگ‌ترها دست به کارهاي خطرناکي مي‌زنند که در طول داستان شاهد آن هستيم در ادامه با ورود بزرگ‌ترها به ماجرا و چاره انديشي منصور بدون ملاقات نامزدش به پادگان برگردد. ولي بچه‌ها همچنان از کرده خود پشيمان هستند تمام تلاششان را مي‌کنند تا منصور و نامزدش موفق به ديدار هم شوند که نهايتاً تلاش بچه‌ها نتيجه داده و هر دو خانواده رهسپار پادگان محل خدمت منصور مي‌شوند و جشن تولد در جلوي پادگان به شيوه اي جالب برگزار مي‌شود.

فيلم سينمايي «کودک متولد پاييز» به کارگرداني پترا کاتارينا ونگر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم با بازي کاتارينا واکرناگل، فليکس کلاره و ساسکيا وستر آمده است: زني به نام اميليا که دکتر زنان است با شوهر خود زندگي مي‌کند. او روزهاي آخر دوران بارداري را طي مي‌کند. همسر او يک مربي موسيقي است که به بچه‌ها آموزش موسيقي مي‌دهد. اين زوج زندگي خوبي دارند تا اينکه امي وضع حمل مي‌کند و دچار عارضه افسردگي پس از زايمان مي‌شود. اين بيماري تأثير بسيار زيادي روي رفتارهاي امي مي‌گذارد و تمام زندگي او را تحت تأثير قرار مي‌دهد. اين رفتارها کم کم سبب بروز مشکلات فراوان در زندگي آن‌ها مي‌شود و حتي باعث ايجاد خطر براي کودک تازه متولد شده مي‌شود. شوهر اميلي از پدر امي و مادرش کمک مي‌خواهد تا آن‌ها به امي در نگهداري بچه کمک کنند. در نهايت امي تحت درمان قرار گرفته و بهبود مي‌يابد و در خلال داستان دختر همسايه اميلي که از مدرسه اخراج شده است با مادرش درگيري بسياري دارد که به کمک اميلي روابط آن دو نيز بهبود مي‌يابد.

فيلم سينمايي «پليس اجباري» به کارگرداني جين اون چوي، جمعه 22 آبان ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه اين فيلم با بازي شين ايل کانگ، را وون کيم و جانگ هِيک لي آمده است: دونگ هيوک جوان قلدري است که انواع راه‌هاي خلاف را امتحان کرده است. اين وضعيت ادامه دارد تا اينکه مردي که رئيس يک باند تبهکاري است، او را اسير کرده و با اجبار او را تحت آموزش‌هاي فشرده اي قرار مي‌دهد تا وارد دانکشده پليس شود. در واقع قصد او از اين کار اين است که دونگ هيوک به عنوان عنصر نفوذي فعاليت کند. وي هر چند در ابتدا با اين قضيه مخالف است، اما با اجبار و به زور تنبيه‌هاي بسيار شديد مجبور به اين کار شده و در نهايت در دانکشده پليس قبول مي‌شود. پيوستن دونگ هيوک به نيروهاي پليس، به تدريج باعث تحول او و مبارزه با خلافکاران اجتماعي مي‌شود. در پايان هم با همکاري مسئولش در اداره پليس، کسي را که او را اجير کرده بوده به قتل مي‌رساند.

شبکه سه سيما
فيلم سينمايي «ربوده شده» به کارگرداني سيمون وست، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 00:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم با بازي تانيا اندرسون و جيمز آنتوني پرسون آمده است: ويل مونتگمري، هويد، وينسنت کينزي و ريلي يک گروه تبهکاري را تشکيل مي‌دهند که در شب دستبرد زدن به يک خزانه داري بانک که پول هنگفتي در آن است دچار شکست مي‌شوند. زيرا پس از اينکه پول‌ها را مي‌ربايند در بازگشت يک پير مرد سياه پوست آن‌ها را مي‌بيند و شاهد جرم محسوب مي‌شود. وينسنت مي‌خواهد پير مرد را به قتل برساند اما ويل مانع مي‌شود و در درگيري تيري به پاي وينسنت شليک مي‌شود. طي تعقيب و گريز پليس ويل را دستگير مي‌کند و چون مي‌داند پليس در صورت يافتن پول‌ها او را به زندان طولاني مدت تري محکوم خواهد کرد همه پول‌ها را مي‌سوزاند. هشت سال بعد پس از آزادي از زندان ويل به سراغ دخترش مي‌رود تا روابط گسسته خود را با او بازسازي کند. اليسون دختر ويل به شدت از ويل ناراضي است و...

فيلم سينمايي «شرلوک 2 ـ سه نشانه» به کارگرداني کالم مکارتي، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 10:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
داستان اين فيلم با بازي مارتين فريمن و اونا استابس با مقدمات مراسم عروسي دکتر واتسون و مري مرستون آغاز مي‌شود. سرگرد شلتو افسر ارشد واتسون در دوره خدمت او به مراسم دعوت مي‌شود. شولتو که يک نظامي بازنشسته است از طرف خانواده سربازان کشته شده (که تحت نظر او خدمت مي‌کردند) مدام تهديد مي‌شود. شولتو به همين علت منزوي است. او پنج خدمتکار زن در امور اشپزخانه، باغباني، حراست و خريد دارد. جاناتان اسمال با تغيير چهره و نام به آن‌ها (زن‌ها) نزديک مي‌شود تا مي‌فهمد که شولتو قرار است به مراسم عروسي دکتر واتسون برود. جاناتان اسمال به عنوان عکاس وارد مراسم مي‌شود و مي‌تواند قصدش را اجرا کند. اما قبل از مرگ شولتو، شرلوک قضييه را مي‌فهمد و عکاس قلابي را دستگير مي‌کند و ...

فيلم تلويزيوني «غريبه» به کارگرداني سيدحسن يوسفي، روز جمعه 29 آبان ماه 10:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم آمده است: سه دوست دبيرستاني که هر کدام در خانواده‌هايي با فرهنگ‌هايي متفاوت بزرگ شده‌اند دچار دردسر مي‌شوند. يکي از انها که مژگان نام دارد و در خانواده مدرن و بي بند و باري بزرگ شده بعد از قرار با دوست پسرش گم مي‌شود و دو دوست ديگرش به همراه خانواده‌هايشان درگير اين اتفاق مي‌شوند. با تحقيقات پليس متوجه مي‌شوند که اين دخترها در يک گروه اينترنتي با نام غريبه‌ها با پسرها رابطه مجازي داشته‌اند و به احتمال زياد مژگان توسط انها ربوده شده. يکي ديگر از انها به نام مريم که در يک خانواده سنتي با پدري متعصب بزرگ شده است بعد از اينکه خانواده‌اش متوجه ماجرا مي‌شوند از ترس پدرش فرار مي‌کند و در نهايت با کمک دوست سوم که در خانواده اي فرهنگي بزرگ شده است به خانه باز مي‌گردد و...
فرخ نعمتي، پرويز فلاحي پور و رزيتا غفاري در فيلم تلويزيوني «غريبه» ايفاي نقش کرده‌اند.

فيلم سينمايي «يک مايل در چهار دقيقه» به کارگرداني چالرز اوليور، روز جمعه 29 آبان ماه 14:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم با بازي کام گيگاندت و کيم بازينگر آمده است: درو نوجواني است که با برادر بزرگ‌تر و مادرش زندگي مي‌کند. او دونده با استعدادي است که دويدن تفريح اوست. برادر او با باندهاي خلافکار در ارتباط است و از درو براي انجام بعضي از نقل و انتقالات استفاده مي‌کند. از تيم دو دبيرستان اخراج مي‌شود ولي يک دونده کهنه کار که حالا پير و الکلي شده تصميم مي‌گيرد او را آموزش دهد. او سعي دارد درو را از کارهاي خلاف برادرش دور کند. در اين اثني مربي تير مي‌خورد و کشته مي‌شود درو براي شادي روح او به تمرينات خود ادامه مي‌دهد و نهايتاً باشکستن رکورد موفق به راه يابي به کالج و گرفتن بورس تحصيلي مي‌شود.

فيلم سينمايي «اسير» به کارگرداني آتوم اگويان، روز جمعه 29 آبان ماه ساعت 19:10 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: ينا و متيو زن و شوهر جواني هستند که در کنار تنها فرزندشان کاساندرا زندگي خوب و گرمي دارند. تا اينکه در سن 9 سالگي کاساندرا توسط افرادي نامعلوم دزديده مي‌شود. تينا و متيو موضوع را به اداره پليس گزارش مي‌دهند. و مسئوليت اين پرونده به زن جواني به نام کارآگاه دانلوپ سپرده مي‌شود. دانلوپ گروهي از بهترين افراد خود را براي اين مأموريت و همچنين پرونده آدم ربايي کودکان گرد هم مي‌آورد. تينا، همسرش را مقصر مي‌داند. به دليل اينکه کاساندرا در کنار پدرش بوده و دزديده شده. هشت سال از دزديده شدن کاساندرا مي‌گذرد و پليس موفق نمي‌شود کوچک‌ترين سرنخي بخ دست بياورد. تا اينکه...

شبکه چهار سيما
فيلم سينمايي «ميزري» به کارگرداني راب راينر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با بازي جيمز کان و کتي بيتس از اين قرار است که: يک نويسنده مشهور به نام پال شلدون است که مدت‌هاست داستاني دنباله‌دار را به نام ميزري مي‌نويسد و خوانندگان بسياري نيز دارد. وقتي شلدون قصد دارد به خانه روستايي‌اش برگردد تا کمي با پايان داستانش کلنجار برود، دچار حادثه مي‌شود. وقتي شلدون به خود مي‌آيد، در مي‌يابد در خانه‌اي بستري است و پرستاري به نام آني ويلکس از او مراقبت مي‌کند. آني که از خوانندگان پرشور و دوستداران سرسخت رمان ميزري و شخصيت قهرمان آن است و شلدون را نيز بسيار مي‌ستايد، ناگهان از آن حالت مهربان و کوشا خارج مي‌شود و تبديل مي‌شود به شکنجه‌گر نويسنده دوست‌داشتني‌اش و علت چيست؟ چون شلدون تصميم گرفته بود ديگر رمان دنباله‌دار ميزري را ادامه ندهد و در حقيقت قصد داشته در آخرين قسمت به نحوي تدارک مرگ سوزناک قهرمان داستانش را ببيند و آني که هرگز چنين چيزي را نمي‌تواند تحمل کند، شلدون را مصدوم کرده و وادارش مي‌کند داستان را آن گونه که وي مي‌خواهد، ادامه دهد

شبکه پنج سيما
انيميشن «هربي پرواز مي‌کند» به کارگرداني آنجلا رابينسون، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با نقش آفريني لينزي لوهان، مايکل کيتون و برکلين مير آمده است: دختري با خريدن يک فولکس تصادفي که قابليت‌هاي فوق العاده اي دارد تصميم به شرکت در يک مسابقه اتومبيل راني مي‌گيرد. دختر قبلاً يک حرفه اي مسابقات راني بوده و در اثر آسيب شديد در يکي از مسابقات به پدر خود قول داده ديگر سراغ اتومبيل راني نرود به همين جهت با مخالفت پدرش روبرو مي‌شود.

فيلم سينمايي «ستاره لارا» به کارگرداني پيت دي ريکر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 9:00 از شبکه پنج سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه فيلم آمده است: لاراي هفت ساله به تازگي به همراه خانواده‌اش به شهري ديگر مهاجرت کرده‌اند و دخترک اوقات سختي را بدون داشتن دوست سپري مي‌کند. شبي در حالي که لارا در کنار پنجره اتاقش نشسته است ستاره‌اي را مي‌بيند که از آسمان سقوط مي‌کند. لارا به کمک ستاره که در اثر سقوط صدمه ديده مي‌شتابد و پس از مداواي آن دوستي عميقي ميان آن‌ها شکل مي‌گيرد.

فيلم سينمايي «لري کراون» به کارگرداني تام هنکس، جمعه 29 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با بازي تام هنکس، جوليا رابرتز، سارا موهوني و رکسانا اورتگا از اين قرار است که: لري کراون به بهانه اينکه تحصيلات دانشگاهي ندارد از محل کارش اخراج مي‌شود. به همين خاطر تصميم مي‌گيرد در رشته‌اي دانشگاهي تحصيل کند و رشته اي اقتصادي را انتخاب مي‌کند که درسي به نام سخنراني و ارتباطات دارد. استاد اين درس زني به نام مرسي تينو است. زني بد اخلاق که کلاس بسيار کم طرفداري دارد و به نظر مي‌رسد که در هر دو وجه شغلي و شخصي شکست خورده است. او همسري دارد که سال‌هاست کار نمي‌کند و اوقاتش را در خانه به بازي‌هاي رايانه اي مي‌گذراند و از لحاظ اقتصادي زندگي‌شان کاملاً توسط کار مرسي مي‌چرخد. بنابراين ...

شبکه شما
تله فيلم «کشتن روباه» به کارگرداني سعيد خطيبي، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم با بازي زهره فکور، ملک منصور مرعشي، غلامرضا ادرياني، مصطفي باقر آبادي و محبوبه طهماسبي از اين قرار است: اولين سال‌هاي پيش از انقلاب اسلامي است و نصير، نوجوان با هوش و محصل دورهٔ ابتدايي که پدر و مادر خود را از دست داده به دليل مشکلات زياد و مخالفت پدر بزرگ فقيرش قادر به ادامه تحصيل نيست. در اين اثنا فردي روحاني به نام شيخ محمود که به تازگي به روستا آمده وظيفهٔ امامت جماعت مسجد روستا را برعهده گرفته با نصير آشنا شده و مقدمات ادامه تحصيل او را فراهم مي‌آورد و با همياري کميته امام خميني (ره) اين امر محقق مي‌شود. اکنون سي سال از آن دوران گذشته و نصير مهندس صاحب تخصص در تکنولوژي ساخت دستگاه‌هاي پيشرفته در زمينه توليد انرژي برق شده است و...
*************************************
فيلم تلويزيوني «به خاطر تهمينه» به کارگرداني رضا ابوفاضلي، جمعه 29 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم از اين قرار است که: طوبي پدر و مادر خود را از دست داده است و معلمش هما، از آنجا که او کودکي بسيار باهوش است و جايگزين فرزند نداشته‌اش شده، حمايتش مي‌کند. بهمن، عموي طوبي، مانع از ادامه تحصيل وي شده است چرا که اعتقاد دارد، ادامه تحصيل باعث دوري او از ايل و طايفه مي‌شود. در ادامه علت اصلي پا فشاري هما براي درس خواندن طوبي و ممانعت بهمن بيشتر روشن مي‌شود. بيست سال پيش هما با ندانم کاري کودکانه و زدن تهمت به تهمينه، مادر طوبي، باعث شده که خانواده‌اش مانع ادامه تحصيل او شوند. بهمن که در گذشته به مينو خواهر هما دل بسته بوده، با ادامه تحصيل مينو، او را از دست داده است. اکنون هما در پي جبران است و ...
رامتين خداپناهي، سولماز غني، پويا اميني و سيما مطلب در فيلم تلويزيوني «به خاطر تهمينه» بازي کرده‌اند.

شبکه پويا
انيميشن «پانداي کونگ فوکار 1»، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 21 از شبکـه پويا پخش خواهد شد.

انيميشن «پانداي کونگ فوکار 2» جمعه 29 آبان ماه ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي‌شود.

شبکه نمايش
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «دو برادر»، «قرار نيمه شب»، «نقطه سرخط»، «همه خوب هستند» و «12 ساعت براي زنده ماندن» پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 12،15،17،20:30 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «هميشه در کنار هم»، «پرواز بر فرار جهنم»، «روابط»، «شوق صعود» و «بازي با خطر» جمعه 29 آبان ماه ساعت 12،15،17،20:30 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن