تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان و عوامل « پدر آن ديگري» با مردم به تماشاي فيلم نشستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵ب.ظ)
هنرمندان و عوامل « پدر آن ديگري» با مردم به تماشاي فيلم نشستند موج-اکران مردمي فيلم سينمايي «پدر آن ديگري» آخرين ساختهٔ «يدالله صمدي» با حضور هنرمندان و عوامل فيلم در پرديس سينمايي ملت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مراسم به همت موسسه تصوير شهر شامگاه شب گذشته با استقبال مردم در سالن شمارهٔ سه پرديس ملت برگزار شد.
افسانه بايگان، حسين ياري، حسن پويا، نظام الدين کيايي، سعيد کريمي، سلمان فرخنده، سيروس عبدلي، بنفشه صمدي، مهدي يار عزيزي، حسن تهراني، پدرام شکوري، مهدي لباف و ناصر فخري از جمله چهره‌هاي حاضر در اين مراسم بودند. و جمشيد مشايخي که حضورش در خبرها اعلام شده بود به دليل کسالت نتوانست در اکران مردمي فيلم حضور يابد.
در پايان نمايش بازيگران و عوامل فيلم با حضور بر روي سن مورد تشويق تماشاچيان قرار گرفتند و صمدي ضمن تشکر از حاضرين در مراسم گفت: اميدوارم از تماشاي اين فيلم لذت برده باشيد و تماشاي اون رو به ديگران توصيه کنيد چون اين فيلم براي خانواده‌هاست و به تحکيم بنيان خانواده کمک شاياني خواهد کرد.
در ادامه حسين ياري نيز با اشاره به ساختار قصه گو و ژانر خانوادگي-اجتماعي فيلم خطاب به حاضران گفت: به نظرمن فيلمي موفق است که آيينهٔ جامعه‌اش باشد و تماشاگر اين فيلم در واقع بخشي از خودش را مي‌بيند، داستان در دهه شصت اتفاق مي‌افتد و با اين اثر مي‌توان همزاد پنداري کرد. اميدوارم ساخت اين نوع آثار سينمايي که رو به فراموشي است دوباره محقق شود و از همه شما عزيزان درخواست مي‌کنم تماشاي پدر آن ديگري رو به خانواده و عزيزانتان توصيه کنيد.
از نکات حائز اهميت اين مراسم مصادف شدن اين اکران با شب تولد يدالله صمدي و نيز حضور «جعفر والي» بازيگر اولين اثر سينمايي اين کارگردان، فيلم «مردي که زياد مي‌دانست» در اين اکران مردمي بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن