تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افق های دور علمی با پررنگ شدن نقش ایران در مجامع علمی جهانی، قابل دسترس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: رئیس کمیته آموزش عالی مجلس معتقد است در پی عضویت ایران در شورای اجرایی یونسکو باید فضای گسترده تری را در پیش روی نخبگان کشور به تصویر بکشیم تا اهداف آنها در افق های دورتری از رتبه آوری در سطح ملی و منطقه ای متمرکز شود.
جواد هروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی ایران در شورای اجرایی یونسکو می تواند زمینه برای توسعه علمی، آموزشی و فرهنگی را در کشور فراهم کند، گفت: حضور ما در مجامع جهانی و داشتن موقعیت های کلیدی می تواند تقویت کننده فضای علمی داخلی کشور باشد.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه تا کنون کشورمان در بحث سازمان ملل، یونسکو و سایر دستگاه ها نقش بسیار کمرنگی داشته که باید پررنگ شود.
ضرورت ایجاد اعتماد به نفس در نخبگان برای کسب پست های کلیدی در عرصه علمی در جهان

وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه های قانونگذار و عوامل رسانه ای باید اعتماد به نفس لازم برای حضور فعال ایران در عرصه جهانی را فراهم کنند، عنوان کرد: پیش از این جمهوری اسلامی ایران را در آستانه جهان دیگری نمی دیدیم که در آن پست های کلیدی منابع قدرت علمی متعلق به کشورمان باشد اما اکنون با اعتمادسازی باید در صدد کسب پست هایی فراتر از عضویت در شورای اجرایی یونسکو باشیم.
هروی در ادامه بیان کرد: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در رده های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

چهارشنبه ، ۲۷آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن