تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812947377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأمين آب مورد نياز 500 خانوار ساکن در مسکن مهر شانديز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۲ق.ظ)
تأمين آب مورد نياز 500 خانوار ساکن در مسکن مهر شانديز موج - رئيس اداره آب و فاضلاب شانديز گفت: تأمين آب مورد نياز 500 خانوار ساکن در مسکن مهر شانديز باعث فشار مضاعف به منابع آب شرب اين شهر 25 هزار نفري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، فريد قرباني، آمار مسکن مهرشهر شانديز را 2 هزار و 300 واحد اعلام کرد: افزايش جمعيت ساکن و ورود سالانه دو ميليون گردشگر به اين شهر منابع تأمين آب شانديز را شامل 5 حلقه چاه و دو رشته قنات به ظرفيت 110 ليتر در ثانيه را با مشکل مواجه کرده و اين در حالي است که واحدهاي مسکن مهر هم به اين مشکل دامن زدن است.
به گفته وي از 2 هزار و 300 واحد مسکن مهر شانديز انشعاب آب هزار و 600 واحد نصب شده و در صورت تأمين اعتبار انشعاب باقيمانده واحدها نصب خواهد شد.
رئيس اداره آب و فاضلاب شانديز بر تأمين اعتبار انجام مطالعات آب‌يابي، حفاري و تجهيز چاه‌هاي جديد، ساخت مخازن و اصلاح خطوط انتقال شانديز و ساخت مخزن و اجراي خطوط انتقال مسکن مهر اين شهر تأکيد کرد و از ساخت پکيج تصفيه فاضلاب مسکن مهر اين شهر خبر داد.
وي افزود: اين پکيج به ظرفيت هزار و 300 مترمکعب در شبانه‌روز در مرحله بهره‌برداري آزمايشي قرار دارد.
قرباني با بيان اين که آبفاي شانديز 7 هزار و 200 مشترک آب بدون احتساب واحدهاي مسکن مهر را تحت پوشش دارد، تأسيسات آب شرب شهر را شامل دو مخزن هزار و 3 هزار مترمکعبي، 25 کيلومتر خط انتقال، 110 کيلومتر شبکه توزيع دانست و اظهار داشت: مخزن 2 هزار مترمکعبي ابرده نيز ساخته ولي تحويل‌گيري نشده است که نياز به تجهيز ايستگاه پمپاژ 3000 و اصلاح خطوط انتقال ايستگاه‌هاي پمپاژ يک و دو دارد.
وي همچنين گفت: از ابتداي امسال 20 انشعاب متخلف آب در شانديز از طريق گزارش‌هاي مردمي و پيگيري ماموران اين اداره شناسايي و مالکان مربوطه جريمه شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن