تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813083526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزاع بابک با بانک‌های مسکن و ملت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نزاع بابک با بانک‌های مسکن و ملت
دهمين جلسه رسيدگي به پرونده فساد نفتي در شعبه 15 دادگاه انقلاب روزگذشته برگزار شد و همچنان ب. ز در دادگاه نه دركسوت يك متهم كه در جايگاه طلبكار سخن گفت. در اين جلسه بيشتربه تعاملات ناسالم بين بانكي‌اش اشاره كردو اينكه او قدرت ارتباط با سوئيفت را داشته است. مهم‌ترين نكاتي كه در اين جلسه مطرح شد را خلاصه وار تقديم مي‌كنيم.
  پيشنهاد مي‌كنم براي ارتباط با شيخ اماراتي، يا يك نفر از قوه قضائيه به امارات برود يا با ويدئوكنفرانس با وي ارتباط گرفته و از او سؤال كنند.
 
من مبلغ 65/5 ميليون يورو معادل 67 ميليارد تومان را به صورت دستي و چند روزه به بانك مسكن پرداخت كردم و قرار شد آنها ظرف چند روز بعد پول را برگردانيد و نمايندگان بانك مسكن در جلسه روز گذشته اعتراف كرديد كه 67 ميليارد به من بدهكار هستيد.
  
بابت فروش گازوئيل چند سفته مدت‌دار به مبلغ 41 ميليارد و 800 ميليون تومان داشتم، آن موقع هيچ كدام از بانك مسكني‌ها را نمي‌شناختم، رفتم و گفتم مي‌خواهم اين سفته‌ها را تنزيل كنيد و آنها نيز 27 يا 28 ميليارد پول پرداخت مي‌كنند. آنها براي شش ماه 14 ميليارد از من سود گرفتند در حالي كه چهار سال گذشته و آنها 67 ميليارد توماني را كه به عنوان كمك انساني به آنها داده بودم، به من پرداخت نكردند.
  
من اصلاً از شما (بانك مسكن) هيچ ملكي نمي‌خواهم چراكه از آن املاك، ملك شهرك غرب را به آقاي (ث) داده‌ايد، يكي را يكي از ارگان‌ها گرفته و يكي را آقاي (ل) در آن نشسته، مگر من مي‌توانم دنبال اينها بروم؟ شما هم نمي‌توانيد سند بزنيد.
  
من سؤالم اين است كه اگر آدم بي‌منشأيي هستم چگونه شركت HK 1/5 ميليارد يورو به من داد؟ حتي اگر من آدم بي‌پشتوانه‌اي هم باشم امروز در دو مرحله 4 هزار ميليارد تومان از اموال من را به نفت داده‌ايد، اگر من منشأ نداشتم چگونه اين كار را انجام داده‌ايد؟
  
بانك مسكن با پول‌هاي من رتبه ارزي خود را افزايش داد!
 
دي ماه سال 91 بانك مالزي تحريم و قرار شد ظرف مدت 15 روز نيز سوئيفت آن حذف شود، در حالي كه بانك مسكن دستور داده بود 21 فروردين ماه سال 92 پول پرداخت شود و چون سوئيفت قطع بود از طريق ايميل گفته بود كه اين وجه را به بانك ميتسوبيشي ژاپن ارسال كنيد اما در آن زمان حساب بانك مسكن در ميتسوبيشي قابل استفاده نبود و اين درخواست‌ها فقط يك نمايش بود و با اين شكايت مي‌خواهد از زير دين شركت اف‌سي‌تي و تأمين اجتماعي بيرون بيايد.
 
پيشنهاد مي‌كنم تفاهمنامه سه‌جانبه‌اي بين من، بانك مسكن و تأمين اجتماعي به امضا برسد تا بر اساس آن من پول خودم را از بانك مسكن بگيرم و چك‌هاي تأمين اجتماعي هم عودت داده شود.
  
علت حضورم در تأمين اجتماعي خريد ايران‌اير و ادغام آن با قشم اير و اونر اير تركيه بود!
  
من به وزير گفتم 4 ميليارد يورو در تأمين اجتماعي اعتبار دارم، شما با مرتضوي صحبت كنيد كه از اين مبلغ 2 ميليارد يورو به شركت HK پرداخت شود خبري نيست معادل 2 ميليارد يورو از چك‌ها را برمي‌دارم. وزير نفت هم با مرتضوي صبحت كرد و قرار شد چك‌ها را به مبلغ 2 ميليارد يورو به وزارت نفت بدهد، وزارت نفت هم آنها را به مرتضوي مي‌دهد تا امضا كند، حتي در اين خصوص از احمدي‌نژاد و بانك مركزي اجازه گرفتم تا اينكه مرتضوي آن مسخره‌بازي‌ها را درآورد و دستگير شد. بعد هم گفت امضايش اعتبار ندارد، از اين پنج فقره چك چهار فقره راه وزارت نفت روي پرونده گذاشته و يك فقره هم دست من بود كه به دادگاه دادم.
  
موكل زنجاني گفت: در اين چهار ماهي كه من پرونده را مطالعه كردم معلوم نيست محل نزاع طرفين كجاست؟
 
من قبل از مشاركت با بانك ملت بيش از 300 ميليون يورو در شعبه ارزي بانك ملت كيش در سال 87 داشتم كه 100 ميليون يورو به مجموعه سپاه قرض دادم و 200 ميليون يورو برايم ماند.
  
بانك ملت نيامد كه من سرمايه‌ام را بالا ببرم بلكه اين من بودم كه باعث رشد اين بانك شدم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن