تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812958949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علامه‌ای کم نظیر که رهبر انقلاب به ملاقاتش رفت +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
رهبر انقلاب علامه‌ای کم نظیر که رهبر انقلاب به ملاقاتش رفت +عکس

از شبکه افق؛
علامه‌ای کم نظیر که رهبر انقلاب به ملاقاتش رفت +عکس
چهارمین بخش از مجموعه «روایت صنوبر» با موضوع زندگی و سیره علمی و اخلاقی علامه حسن زاده آملی، سه شنبه 26 آبان پخش می شود.



 به نقل از روابط عمومی شبکه افق، می گویند دیر زمانی اتفاق می افتد که زمین، علامه ای ذوالفنون به خود ببیند، مردی از تبار علمی و دانش، اخلاق و معرفت و از جنس کمال؛ انسانی وارسته که نه فقط خود، بلکه دیگران را نیز با خود به سوی کمال رهنمون می شود.  
علامه حسن زاده آملی از جمله این افراد است؛ مردی برآمده از دیار علویون و شاگرد مکتب امام صادق(ع)، هم او که نه فقط در فقه و اصول، بلکه در ریاضیات، نجوم، طب و بسیاری دیگر از علوم سر رشته دارد و استاد انواع علوم و دانش هاست.
مجموعه «روایت صنوبر» که درباره زندگی و سیره علمی و اخلاقی علما و بزرگان دینی است در چهارمین بخش روایت گر اخلاق و معنویت علامه حسن زاده از دیدگاه شاگردانش است.

برخی از شاگردان او که خود، اساتید بزرگی در حوزه علمیه هستند از سال ها تلمذ نزد علامه ذوالفنون می گویند.

همچنین بخش هایی از سخنان این دانشمند فرزانه در مجالس و محافل گوناگون و متناسب با موضوع در لابلای گفت وگو با شاگردانش به نمایش در می آید.    


علامه حسن زاده آملی از جمله فرزانگانی است که رهبر معظم انقلاب نیز به ایشان توجه خاصی دارند و زمانی که بیمار بودند، شخصا برای عیادتشان به نزد او رفتند.

ایمان احمدی طراح، محقق و نویسنده این مجموعه است که چهارمین قسمت آن سه شنبه 26 آبان ساعت 18 و تکرار آن ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود.

بازپخش این برنامه هم ساعت 10.30 روز بعد خواهد بود./ مشرق   1059  



۲۶/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن