تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت وزارت علوم از برگزاري جشنواره ادبيات داستاني رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
حمايت وزارت علوم از برگزاري جشنواره ادبيات داستاني رضوي موج- مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم تحقيقات و فناوري در آيين اختتاميه جشنواره ادبيات داستاني رضوي گفت: از برگزاري اين جشنواره در سبزوار حمايت مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، جشنواره ملي ادبيات داستاني رضوي ويژه دانشجويان کشور حضور جمعي از مسوولان، نويسندگان و هنرمندان و با معرفي برترين‌ها در دانشگاه حکيم سبزواري شهر سبزوار پايان يافت.
مديرکل فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اين مراسم گفت: سياست وزارت علوم حمايت از برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و دانشجويي است.
وي ادامه داد: براي چهاردهمين دوره جشنواره بين المللي امام رضا (ع) ما از همين حالا برنامه‌هايمان را شروع کرده‌ايم و به حمايت و مشورت کساني که چنين برنامه‌هايي را اجرا کرده‌اند نياز داريم.
ايرجي سپس با ابراز رضايت از ميزباني و نحوه خلاقانه برگزاري اين جشنواره در سبزوار اظهار کرد: از دانشگاه حکيم سبزواري براي برگزاري جشنواره ادبيات داستاني رضوي در سال آينده نيز حمايت مي‌کنيم.
معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه حکيم سبزواري نيز در اين مراسم گفت: امسال ۵۷۹ اثر از سراسر کشور به دبيرخانه جشنواره ارسال شد که در مقايسه با جشنواره سال گذشته حدود دو برابر افزايش يافت.
رضا کشاورز افزود: سال‌هاي گذشته اين دانشگاه ميزبان جشنواره‌هاي تئاتر تک بازيگر رضوي و ادبيات داستاني رضوي بوده است.
بر اساس اين گزارش؛ در چارچوب اين جشنواره در بخش داستان نويسي آريا معصومي از دانشگاه ياسوج مقام اول، محمد طالب نژاد از دانشگاه آزاد اسلامي آمل واحد آيت الله آملي دوم و محمدحسين امانت از دانشگاه شيراز رتبه سوم را از آن خود کردند.
همچنين در همين بخش معصومه عظيمي از موسسه آموزش عالي غيرانتقاعي نورهدايت شهرکرد و رزيتا افراشته از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين شايسته تقدير شناخته شدند.
در بخش سفرنامه نويسي نيز محمود کاتبي پور از دانشگاه تهران، حامد مياح از دانشگاه امريکن دبي و فاطمه صديقي از دانشگاه پيام نور تازه آباد به ترتيب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
در همين بخش فاطمه احمدپور و موسي کاظم زاده هر دو از دانشگاه آزاد اسلامي واحد تنکابن شايسته تقدير شناخته شدند.
در بخش خاطره نويسي نيز مقام‌هاي اول تا سوم به ترتيب به صالحه صديق ماکو، فاطمه سالارمرادي و فاطمه واعظي هر سه از دانشگاه حکيم سبزواري رسيد.
برنامه‌هاي نقالي رضوي، نمايشگاه تصويرسازي‌هاي قرآني، نمايشگاه عکس برگزاري جشنواره‌هاي رضوي در سال‌هاي گذشته و رونمايي از فيلم انيميشن هشتم رهي با موضوع رضوي از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره بود.
جشنواره ملي دانشگاهي ادبيات داستاني رضوي يکي از مجموعه برنامه‌هاي جشنواره بين المللي امام رضا(ع) است.
يکي از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين جشنواره شناساندن سيره رضوي، ترويج اخلاق و فرهنگ رضوي و برقراري ارتباط عاطفي بين حضرت امام رضا (ع) و دانشجويان با خلق آثار ادبي و هنري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن