تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فراخوان ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اعلام فراخوان ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی در چهارمحال و بختیاری استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی در سه موضوع ایام محرم، نهضت عاشورا و رویداد مرتبط در استان خبر داد.

 حجت السلام مراد یوسفی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  افزود : ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا با گستره استان های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

وی در ادامه بابیان اینکه ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود افزود: ترویج، شناساندن و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، شناسایی و ارتقای سطح کیفی و کمی هنرمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری تولید آثار ارزشمند ادبی، هنری در حوزه فرهنگ و عظمت عاشورا و آشنای بیشتر مردم و مسئولان با استعداد ها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر اهداف ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی عنوان کرد.

حجت السلام یوسفی عکس، شعر و خوشنویسی را از بخش های مختلف ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی عنوان و ابراز کرد: ایام محرم، نهضت عاشورا و رویداد مرتبط از موضوعات این سوگواره است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ششمین سوگواره منطقه ای دلنوشته های عاشورایی محدودیت سنی ندارد و همه علاقمندان در هر شرایط سنی می توانند در این سوگواره شرکت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ١٠ آذر سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار است افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را یا به آدرس اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان ارسال و یا تا ٨ آذر سال جاری به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تحویل دهند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




سه شنبه 26 آبان 1394 - 15:53:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن