تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مانور کاهش قربانیان حوادث ترافیکی در تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجرای مانور کاهش قربانیان حوادث ترافیکی در تبریز
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تنها راهکارهای کاهش تلفات حوادث ترافیکی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش اصول کمک‌های اولیه برای عموم افراد جامعه است.


روزبه رجایی در هفته کاهش تلفات قربانیان حوادث ترافیکی اظهار داشت: رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و همچنین یادگیری اصول کمک‌های اولیه از راهکارهای اصلی کاهش قربانیان حوادث ترافیکی است.
وی گفت: قربانیان حوادث ترافیکی تنها همان فوتی‌ها و مصدومان نیستند و گاها کمک‌های غیراصولی منجر به افزایش شدت مصدومیت و جبران‌ناپذیر بودن این تصادفات می‌شود. رجایی افزود: در حوادث ترافیکی لزوم رسیدگی با اقدامات صحیح پزشکی بسیار مهم‌تر از انتقال غیراصولی مصدومان است و باید نگرش و فرهنگ جامعه را به سمت یادگیری و رعایت قوانین سوق بدهیم. مانوری به مناسبت هفته کاهش قربانیان حوادث ترافیکی با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس 115 استان در مدرسه پرفسور حسابی از مدارس ناحیه 3 آموزش و پرورش و با حضور مسئولین استانی امروز برگزار شد. حبیب حسینقلی‌زاده گفت: در این مراسم که با حضور پورمهدی معاون عمرانی استانداری و پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان سازمان امداد و نجات و اورژانس 115 در جمع دانش‌آموزان برگزار شد. وی افزود: در این برنامه مانوری از انجام اقدامات اورژانس 115 و راهکارهای پیشگیری از حوادث توسط تکنسین‌های اورژانس 115 انجام شد.




تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن