تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگاه سازي و توجه به رفتار سازماني و حرفه اي همکاران از اولويت هاي اين سازمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۸ب.ظ)
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکيد کرد: آگاه سازي و توجه به رفتار سازماني و حرفه اي همکاران از اولويت هاي اين سازمان است موج-دکتر تويسرکاني خواهان تبيين سياست هاي سازماني و آگاه سازي کارکنان و توجه به رفتارهاي حرفه اي و عمومي توسط دفتر آموزش و پژوهش و ساير حوزه هاي متولي در اين سازمان شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر تويسرکاني در مراسم آغازين دوره آموزشي زندگي موفق که با حضور بانوان شاغل در ستاد سازمان برگزار شد ضمن تاکيد بر جايگاه نيروي انساني در هر سازمان گفت: توجه به منابع انساني در هر دستگاه به عنوان ستون فقرات و نيروي محرکه سازماني امري اساسي است و اگر سازماني بخواهد به اهداف خود دست يابد؛ بايد توجه ويژه به نيروي انساني را در دستور کار خود قرار دهد.
وي ايجاد انگيزش در نيروي انساني را يکي از هنرهاي مديريت دانست و افزود: با توجه به اين که سازمان ثبت اسناد يک سازمان حاکميتي بوده و برحسب ماهيت خود با طيف گسترده اي از مردم سر و کار دارد؛ ايجاد انگيزه هاي معنوي و مادي در نيروي انساني مي تواند موجب تسهيل ارائه خدمات به مردم گردد و موانع بزرگ را از پيش روي سازمان بردارد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلب رضايت الهي را در خدمت به مردم و جلب رضايت آنان برشمرد و گفت: بدون شک توجه به رفتار سازماني و حرفه اي مي تواند در رفتار عمومي ما تاثير گذار بوده و نمي توان رفتار عمومي و سازماني را از هم جدا دانست و اين دو بخش داراي تاثير متقابل بر يکديگرند.
وي سازمان ثبت را سازماني درحال تحول و گذار خواند و اذعان کرد:تسريع خدمات رساني به مردم و تسهيل موانع از سياست هاي اصلي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و بديهي است توجه به اين امور به عنوان باقيات صالحات مي تواند ما را از موانع موجود عبور دهد.
دکتر تويسرکاني ضمن تاکيد بر جايگاه و نقش بانوان در پيشبرد اهداف سازمان افزود:با توجه به اين که بخش عمده اي از مسئوليت هاي سازماني بر عهده اين همکاران است قطعاً پرداختن به بايدها و نبايدها و تمرکز بر روي اهداف سازماني توسط اين طيف از کارکنان سازمان مي تواند باعث کارآمدي هرچه بيشتر سازمان و تسريع در ارائه خدمات و به تبع آن تحقق بهتر و سريع تر اهداف سازمان در مسير گذار از ثبت سنتي به ثبت نوين شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن