تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803329261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات ويژه‌اي صندوق توسعه ملي براي بخش خصوصي در احداث پروژه‌هاي راه‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۶ب.ظ)
تسهيلات ويژه‌اي صندوق توسعه ملي براي بخش خصوصي در احداث پروژه‌هاي راه‌آهن موج - صندوق توسعه ملي با توجه به بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور تسهيلات ويژه‌اي براي احداث پروژه‌هاي راه‌آهن اصفهان- خوزستان و راه‌آهن بجنورد- شيروان- چناران- جوين- اسفراين در اختيار بخش خصوصي قرار خواهد داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور، جلسه‌اي با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و معاونان شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور و شرکت‌هاي راه‌سازي با موضوع استفاده از تسهيلات صندوق توسعه ملي و حضور اين شرکت‌ها در پروژه‌هاي راه‌سازي ترکمنستان برگزار شد.
در اين جلسه معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اعلام آمادگي صندوق توسعه ملي براي مشارکت در احداث دو پروژه راه‌آهن گفت: صندوق توسعه ملي به منظور احداث پروژه راه‌آهن اصفهان- خوزستان و راه‌آهن بجنورد- شيروان- چناران با شرکت‌هاي راه‌سازي همکاري خواهد کرد که چگونگي اين مشارکت، بازپرداخت‌ها و شيوه آن به زودي اعلام خواهد شد.
نورزاد در ارتباط با ميزان مشارکت توضيح داد و گفت: اين طرح‌ها با مشارکت ۸۰ درصدي صندوق توسعه ملي و ۲۰ درصدي بخش خصوصي در قالب کنسرسيوم اجرا خواهد شد. نحوه بازپرداخت اين سهام به اين صورت خواهد بود که با ارائه هر صورت وضعيت، بانک تجارت به عنوان بانک عامل ۸۰ درصد از هزينه‌ها را بازمي‌گرداند.
معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه اين جلسه با اشاره به واگذاري تعدادي از پروژه‌هاي راه‌سازي کشور ترکمنستان به شرکت‌هاي راه‌سازي ايراني گفت: در اسفند سال ۱۳۹۳ تفاهم‌نامه‌اي بين مقامات عالي رتبه دو کشور براي تأمين مالي پروژه‌هاي راه‌سازي مورد نياز ترکمنستان به وسيله شرکت‌هاي ايراني از محل تهاتر بدهي گاز به ترکمنستان منعقد شد که به دنبال اين تفاهم‌نامه، هياتي از شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور براي تعيين نحوه همکاري در پروژه‌ها در سال جاري به اين کشور سفر کردند.
مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور بهسازي راه سرخس - تجن به طول ۱۰۵ کيلومتر و احداث آزادراه عشق‌آباد - ترکمن‌آباد به طول ۷۰۰ کيلومتر را دو پروژه منتخب در اين همکاري عنوان کرد و گفت: در اين سفر طي مذاکرات صورت گرفته بر اولويت بهسازي راه سرخس-تجن تأکيد شد و به دنبال آن در مرداد ماه نشستي در محل وزارت راه و شهرسازي با حضور مسوولان راه‌سازي ترکمنستان و تعدادي از شرکت‌هاي توانمند راه‌سازي ايران برگزار شد و براي بررسي امکانات شرکت‌هاي ايراني و نحوه همکاري آن‌ها در پروژه‌هاي داخل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن