تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802969002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه راهبردي بانک سپه با توجه به واقعيت هاي اقتصادي کشور تدوين شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴ب.ظ)
برنامه راهبردي بانک سپه با توجه به واقعيت هاي اقتصادي کشور تدوين شده است موج - عضو هيأت مديره بانک سپه گفت: برنامه راهبردي بانک سپه با توجه به واقعيت هاي موجود اقتصادي کشور و توانايي بانک تدوين شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر هادي اخلاقي در جمع مديران بانک سپه و مشاورين وزارت امور اقتصادي و دارايي ضمن تشکر از تلاشهاي وزارت امور اقتصادي و دارايي به منظور تدوين برنامه راهبردي مناسب، اظهار کرد: اين اقدام در نوع خود بي نظير و بي سابقه بوده است.
وي افزود: چنين برنامه هايي کمک مي کند تا مجموعه هاي اقتصادي در يک راستا، هدفمند و منسجم حرکت کنند، اين حرکت منسجم و هماهنگ باعث محقق شدن اهداف کلان دولت خواهد شد.
عضو هيأت مديره بانک سپه در عين حال خواستار توجه ويژه مسوولين تدوين برنامه راهبردي به واقعيت هاي اقتصادي و تعيين شاخصهايي بر مبناي واقعيت هاي اقتصادي و بازار پولي شد.
وي افزود: جاي تقدير و تشکر دارد که مسوولان وزارت امور اقتصادي و دارايي با اين جديت اجراي برنامه راهبردي را دنبال مي کنند.
دکتر اخلاقي در ادامه با اشاره به برنامه راهبردي تدوين شده در بانک سپه اظهار کرد: تمام تلاش همکاران بانک سپه در تدوين برنامه راهبردي، در نظر گرفتن واقعيت هاي بازار پولي، اسناد بالادستي همچون برنامه راهبردي وزارت امور اقتصادي و دارايي، برنامه ششم توسعه و سياست هاي پولي تدوين شده از سوي بانک مرکزي بوده است.
وي در ادامه با اشاره به قانون مداري بانک سپه گفت: به جرات مي توان گفت اين بانک از جمله معدود بانکهايي است که به جد نسبت به رعايت نرخهاي مصوب سود بانکي پايبند بوده و از آن تخطي نکرده است.
عضو هيأت مديره، بانک سپه را بانکي قانونمدار و برنامه محور عنوان کرد.
حميدرضا خطيبي، عضو ديگر هيأت مديره بانک سپه، در اين مراسم گفت: برنامه راهبردي بانک همسو و هم جهت با اهداف کلان اقتصادي دولت و در راستاي برنامه بالادستي اين بانک تدوين شده است.
حميدرضا خطيبي اظهار کرد: بانک سپه همواره يکي از بانک هاي موثر در تحقق اهداف کلان اقتصادي کشور بوده و خواهد بود.
وي با تأکيد بر اهميت نقش سيستم بانکي در راستاي نيل به رشد و توسعه پايدار اظهار کرد: هدفگذاري هاي صورت گرفته در بانک سپه؛ خصوصاً برنامه راهبردي تدوين شده، در اين راستا و به منظور نقش آفريني هر چه بيشتر و بهتر در عرصه اقتصادي و تحقق اهداف تعريف شده از سوي وزارت امور اقتصادي و دارايي بوده است.
عضو هيأت مديره بانک سپه در ادامه با اشاره به برنامه بانکداري متمرکز تدوين شده در اين بانک گفت: سعي شده تا نيازهاي حال و آينده مشتريان و بازار پولي در اين برنامه ديده شود.
دکتر حسيني، رئيس اداره کل تحقيقات و برنامه ريزي بانک سپه، نيز از جمله ديگر سخنرانان اين جلسه بود که با اشاره به برنامه راهبردي تدوين شده در بانک سپه گفت: بانک سپه با تدوين برنامه اي جامع، کاربردي، مبتني بر واقعيت ها و همسو با برنامه هاي بالادستي خود همچون برنامه ششم توسعه، برنامه راهبردي وزارت امور اقتصادي و دارايي و سياستهاي پولي تدوين شده توسط بانک مرکزي سعي دارد تا ضمن نقش آفريني در عرصه کلان اقتصادي به بانک اول کشور و انتخاب اول مشتريان در سال 1400 تبديل شود.
وي با بيان اينکه افق ديده شده در برنامه راهبردي بانک قابل دست يابي است، گفت: تمام تلاش همکاران در بانک سپه از بالاترين مقام اجرايي تا سطوح مختلف در راستاي تحقق اهداف تعريف شده در برنامه فوق است.
دکتر حسيني افزود: به طور مستمر روند اجرايي شدن برنامه راهبردي بانک که مطابق با اهداف برنامه هاي بالادستي تدوين گرديده رصد شده و ميزان موفقيت يا انحراف آن سنجيده مي شود.
وي گفت: جلسات متعددي در سطوح مختلف بانک بمنظور هماهنگي هاي لازم براي اجرايي شدن اين برنامه برگزار شده تا زمينه ها و بسترهاي لازم براي تحقق هر چه بهتر اهداف تعريف شده فراهم شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن