تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف گاز فلفل در هدايت دست فروشان/ لزوم توجه دولت به حمل و نقل عمومي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
حذف گاز فلفل در هدايت دست فروشان/ لزوم توجه دولت به حمل و نقل عمومي موج - رئيس کميسيون سلامت، بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران گفت: دولت در کنار تخصيص وام براي خريد خودرو بايد گوشه چشمي به حمل و نقل عمومي کلان شهرها داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت الله حافظي در دويست و هشتمين جلسه علني شوراي شهر اسلامي شهر تهران تصريح کرد: اضافه شدن خودروهاي جديد که دولت شرايط خريد آنها را براي شهروندان فراهم کرده است، معضلات جدي را در شهرها ايجاد خواهد کرد.
وي افزود: اضافه شدن اين خودروها سبب افزايش آلودگي هوا و همچنين ترافيک در کلان شهرها مي شود و اين مسائل به صورت مستقيم با سلامت شهروندان در ارتباط هستند.
رئيس کميسيون سلامت، بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران با تاکيد بر اينکه برخي از سياست ها مقدمات افزايش خسارت ها را فراهم مي کند، خاطرنشان کرد: اعطاي تسهيلات جديد براي خريد خودرو باعث تقويت سياست استفاده از خودروي شخصي مي شود و اين فرهنگ سازي غلطي خواهد بود که در آينده نهادينه خواهد شد.
حافظي با ارائه آماري از تخصيص اعتبارات براي خريد خودرو به شهروندان اظهار کرد: با اعتباري که اکنون دولت براي خريد خودرو به صورت اقساطي براي شهروندان در نظر گرفته است، مي توانستيم 1833 دستگاه اتوبوس را وارد ناوگان حمل و نقل عمومي کنيم.
وي در ادامه با اشاره به اتفاقات صورت گرفته شده در روز يکشنبه در محدوده فلکه صادقيه اذعان کرد: متاسفانه عوامل کلانتري براي متفرق کردن دست فروشان در فلکه صادقيه از گاز فلفل استفاده کردند و اين موضوع مشکلات تنفسي را براي شهروندان ايجاد کرده است.
حافظي تاکيد کرد: درخواست ما اين است که مسوولان نيروي انتظامي در هدايت دست فروشان از روش هاي ديگر به غير از استفاده از گاز فلفل بهره برده و از اين طريق به شهروندان آسيب وارد نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن