تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناديده گرفتن پروژه حمل و نقل عمومي کلان شهرها در تصميمات دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
ناديده گرفتن پروژه حمل و نقل عمومي کلان شهرها در تصميمات دولت موج - رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران گفت: در شرايطي که دولت با ارائه وام 25 ميليون توماني براي خريد خودرو موافق کرده، متاسفانه توجهي به تکميل پروژه هاي حمل و نقل عمومي کلان شهرها نمي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اقبال شاکري در دويست و هشتمين جلسه علني از شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: هفته گذشته بانک مرکزي مقدمات تخصيص يک ميليارد دلار براي خريد خودرو را فراهم کرد.
وي افزود: اين اتفاق اقدام بسيار عجيبي بود که بر اساس آن 110 هزار خودرو به کلان شهرها اضافه خواهد شد.
رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به نياز کلان شهر تهران به اعتبار يک ميليارد دلاري براي تکميل پروژه حمل و نقل عمومي خود خاطرنشان کرد: مبلغي که اکنون بانک مرکزي براي دريافت وام خودروي شهروندان در نظر گرفته دقيقا معادل همان ميزاني است که ما با دريافت آن مي توانستيم پروژه حمل و نقل عمومي پايتخت را تکميل کنيم.
شاکري با بيان اين مطلب که بايد مشخص شود چرا اقدامات بر اساس مديريت يکپارچه هدايت نمي شود، اظهار کرد: اکنون خودروهايي که وام آنها تامين شده قرار است وارد کلان شهرها شوند و اين خودروها آلودگي هاي بسيار زيادي را براي شهرها خواهند داشت.
رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهرتهران در ادامه با اشاره به ساخت و سازهاي صورت گرفته شده در محدوده حريم يکي از رود دره هاي دارآباد اظهار کرد: اکنون در رود دره دارآباد تحت عنوان خرگوش دره مجوزي از سوي کميسيون ماده پنج صادر شده و بر اساس اين مجوز ساخت و سازهايي در اين منطقه صورت گرفته است.
وي افزود: 60 درصد از ملکي که اکنون مجوز آن صادر شده است در حريم کيفي رودخانه بوده و مشخص نيست بر چه اساسي کميسيون ماده پنج مجوز ساخت آن را صادر کرده است.
شاکري خواستار رسيدگي هر چه سريعتر مسوولان به موضوع ساخت و ساز در رود دره ها شد و بيان کرد: در پروژه مذکور وزارت نيرو، سازمان محيط زيست و شوراي شهر تهران مخالفت خود را براي ساخت و سازها اعلام کرده اند، اما؛ براي آنکه ديگر شاهد ساخت و ساز در رود دره ها نباشيم بايد تمام نهادها در اين رابطه به اتحاد برسند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن