تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813313715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگری بهترین منبع تامین منابع مالی شهرداری هاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار قزوین:
گردشگری بهترین منبع تامین منابع مالی شهرداری هاست

قزوین


شناسهٔ خبر: 2968919 - دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
استانها > قزوین

قزوین- شهردار قزوین گفت: در شرایط رکود مسکن و فراهم بودن زیرساختهای مناسب در شهر قزوین ، گردشگری بهترین منبع درآمد برای شهرداری است. به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصرتی عصر دوشنبه در جلسه هم اندیشی شورای اسلامی استان قزوین که با حضور بصیری پور رئیس شورای عالی استانها در تالار مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با فضایی که در سالهای اخیر در استان فراهم شده می توانیم در حوزه گردشگری موفق تر عمل کنیم و از ظرفیت ارزشمند نهفته در تاریخ و فرهنگ قزوین برخوردار شویم. شهردار قزوین یادآورشد: از مجموع ۱۳۰۵ اثر تاریخی استان حدود ۸۵ اثر شاخص در شهر قزوین قرار دارد که بسیار مورد توجه است و می توانیم از این قابلیت برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بوستان ۱۴۰۰ هکتاری باراجین، منطقه گردشگری کامان و زرشک از جذابیت های طبیعی شهر قزوین است که با استفاده منطقی از آنها می توانیم بخشی از منابع مالی مورد نیاز شهرداری را تامین کنیم زیرا اعتبارات دولتی به مدیریت شهری داده نمی شود. نصرتی گفت: گردشگری تامین کننده مهم درآمد شهرداریهاست و اگر درست مدیریت و تدبیر و برنامه ریزی کنیم می توانیم از این منبع مناسب برای اجرای طرح ها استفاده کنیم. شهردار قزوین اظهارداشت: باید از روزمرگی خارج شویم و حال که دیگر مسکن نمی تواند منابع درآمدی برای شهرداری ها باشد به خود اتکا کنیم و با زنجیره ای عمل کردن شهرها به تولید درآمد کمک کنیم. نصرتی گفت: میزبانی مجمع شهرهای اسلامی و شهرهای جاده ابریشم بیانگر ظرفیت شهر قزوین است لذا اولویت اول ما پذیرش گردشگر در شهر است که باید با بسیج همه ظرفیت ها به آن دست یابیم.

وی بیان کرد: زیرساختهای گردشگری در استان بخوبی فراهم شده و آماده ایم طرح های گردشگری را پیاده کنیم که در این راستا شورای عالی استنانها نیز می تواند کمک موثری باشد. شهردار قزوین یادآورشد: حدود ۱۱ سال فعالیت کردیم تا سازمانهای شهرداری از مالیات معاف شونداما اخیرا مبحث جدیدی مطرح شده که ارزش افزوده است لذا از شورای عالی استانها انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنند زیرا دریافت آن شهرداری را با مشکل مواجه می کند و ناچاریم سازمانها را به مدیریت تغییر دهیم. در این نشست فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و سلمانی عضو شورای عالی استانهای کشور هم در خصوص رفع موانع برای رسیدن شوراها به جایگاه خود مطالبی بیان کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن