تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812334580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات مناسب وزارت بهداشت به معتادان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۴۰ب.ظ)
خدمات مناسب وزارت بهداشت به معتادان موج - سياري با اشاره به بازديد خود از دو مرکز کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در ميدان شوش و تهرانپارس، ضمن تشريح خدمات مناسب وزارت بهداشت به معتادان بر لزوم همکاري بين بخشي به منظور حل مشکل آن‌ها تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر سياري روز گذشته در حاشيه بازديد از دو مرکز کاهش آسيب‌هاي اجتماعي ضمن بيان اين مطلب افزود: در مصاحبه‌اي که با معتادان مرکز واقع در ميدان شوش، داشتم دريافتم که آن‌ها افرادي بيکار و کارتن خواب هستند.
وي با بيان اينکه خدماتي که در اين مرکز به معتادان ارائه مي‌شد توسط بخش خصوصي و با نظارت دانشگاه بود، اظهار داشت: در اين مرکز يک پزشک و چهار پرسنل حضور داشتند که به معتادان غذاي رايگان، داروي متادون و مراقبت‌هاي پزشکي ارائه مي‌شد.
سياري ضمن ابراز تأثر و تأسف از وجود آسيب‌هاي اجتماعي در کشور گفت: عمده اين افراد معتاد، بيکار، نيازمند و برخي از آن‌ها نيز مبتلا به بيماري ايدز هستند و جامعه نيز به اين افراد، بي‌تفاوت هستند اما آن‌ها اين مشکلات را به جامعه منتقل مي‌کنند.
وي افزود: افرادي که داراي آسيب‌هاي اجتماعي هستند به حمايت‌هاي اجتماعي و اشتغال نياز دارند و وزارت بهداشت نمي‌تواند به تنهايي مشکلات آن‌ها را برطرف کند.
معاون بهداشت وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بازديد از مرکز کاهش آسيب‌هاي زنان واقع در منطقه خاک سفيد تهرانپارس خاطرنشان کرد: اين مرکز بيش از 300 مراجعه کننده دارد که عمدتاً زنان معتاد و داراي رفتارهاي پرخطر جنسي هستند.
سياري ادامه داد: تعداد بسيار اندکي از زنان مراجعه کننده به اين مرکز به بيماري ايدز مبتلا بودند و تعدادي ديگر از مراجعان از متادون رايگاني که در اختيار آن‌ها قرار مي‌گيرد، استفاده مي‌کنند.
معاون بهداشت وزير بهداشت گفت: در اين مرکز همچنين به مراجعان، خدمات معاينه بهداشتي، کاندوم، دارو و آموزش‌هاي لازم در جهت پيشگيري ارائه مي‌شود.
سياري به مناسب بودن ارائه خدمات بهداشتي به آن‌ها اشاره کرد: علاوه بر خدمات بهداشتي، آن‌ها به حمايت اجتماعي در جهت توانمندي و در نهايت به داشتن شغل نياز دارند که اميدوارم جامعه از احساس بي‌تفاوتي بيرون آيد و نهادها و سازمان‌هاي درگير مانند وزارت رفاه، شهرداري، وزارت بهداشت و انجمن‌هاي مردم نهاد با يک همکاري مناسب، اين افراد را توانمند کنند.
وي با بيان اينکه در برخورد با معتادان مي‌توان با دو نوع نگاه با آن‌ها مواجه شد، افزود: ابتدا بايد توجه داشت که آن‌ها انسان هستند و نگاه دوم اينکه اين‌ها افرادي هستند که به حمايت نياز دارند و اگر ديد انسانيت و حمايت طلبي را جدي بگيريم، بسياري از مشکلات برطرف مي‌شود.
سياري در پايان يادآور شد: با تحکيم و تهديد و برخورد فيزيکي آسيب‌هاي اجتماعي کاهش نخواهد يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن