تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نياز امروز روايت گري صحيح از حماسه نهم دي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۹:۳۶ق.ظ)
نياز امروز روايت گري صحيح از حماسه نهم دي است موج-رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه نهم دي گفت: ضرورت روايت گري صحيح از قيام عاشورايي نهم دي براي جلوگيري از نفوذ و فتنه دشمن، نياز امروز جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي محمد ناييني در نخستين نشست هم انديشي ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه نهم دي از فعالان سياسي، فرهنگي، رسانه اي، سازمان‌ها و نهادها خواست تا روايت گري صحيح از اين حماسه داشته باشند.
وي تاکيد کرد:خلق حماسه نهم دي وابسته به هيچ گروه، جريان و يا حزب و تشکلي نبوده و نيست و هيچ جريان و گروهي حق مصادره اين حماسه ماندگار را ندارد، بلکه اين حماسه متعلق به ملت بصير و سلحشور ايران اسلامي است.
نائيني همچنين گفت: در حرکت عظيم 9 دي که حرکتي عاشورايي و برگرفته از قيام عاشوراي امام حسين (ع) بود، مردم با فتنه گران اتمام حجت کردند و 9 دي، تير خلاصي بود که ملت، تحت رهبري و زعامت مقام معظم رهبري و آموزه‌هاي اسلام، به سمت فتنه و فتنه گران نشانه گرفتند.
وي از حماسه نهم دي به عنوان يک حرکت عظيم مردمي و نقطه پايان براي فتنه 88 و فتنه گران ياد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اين حرکت را يک حرکت الهي توصيف کردند که در آن دست قدرت خدا و روح حسين بن علي (ع) به وضوح نمايان و متجلي بود و شبيه حرکت‌هاي عظيم اوايل انقلاب اسلامي بود.
رئيس ستاد مرکزي بزرگداشت حماسه نهم دي تاکيد کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمود، اين حماسه ماندگار و جاودانه در تاريخ انقلاب اسلامي و دست برتر، اوج قدرت ايمان ديني مردم و سند مردم سالاري ديني نظام در برابر ياوه گويي هاي سران سلطه و استکبار شد.
وي همچنين گفت: حماسه 9 دي، همه فرضيات، معادلات و سناريوهاي پيچيده و طراحي‌هاي شوم و عمليات رواني دشمن را به يک‌باره فرو ريخت و دشمنان آشکار و عريان را که به فروپاشي نظام از درون اميد بسته بودند، نااميد کرد.
اصغر آب خضر، قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اين نشست گفت: متاسفانه فتنه گران در آن شرايط هزينه سنگيني را به کشور، ملت و نظام وارد کردند و با خيانت به امام خميني (ره) و آرمان‌ها و انديشه‌هاي ايشان، خون شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي، مقابل ملت قد علم کرده که با آن خروش عظيم،حرکت مردمي و اقيانوس ملت، همچون کف روي آب از بين رفتند.
وي لطف و عنايت ويژه الهي در هدايت دل‌ها و درايت و هوشمندي مقام معظم رهبري و بصيرت و تبعيت مردم از رهبري را سه عنصر اصلي در برهم زدن معادلات و سناريوهاي پيچيده دشمنان قسم خورده انقلاب دانست که به تعبير مقام معظم رهبري موجب خلق حماسه ماندگار و جاودان نهم دي سال 1388 در سراسر کشور شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن