تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اربعین حسینی کنگره جهانی شیعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی: مراسم اربعین حسینی کنگره جهانی شیعه است استاندار فارس گفت: مراسم اربعین حسینی کنگره جهانی شیعه محسوب می شود و برگزاری با شکوه و نظم آن بیانگر مدیریت شیعه در سطح عالم خواهد بود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان ساعت 07:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، سید محمد علی افشانی در جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: با توجه به نا امنی های موجود در كشورهای همسایه، همه موظفیم حداكثر تلاش خود را به كار گیریم تا كنگره جهانی شیعه به بهترین شكل برگزار شود. وی با بیان این كه مردمی ماندن مراسم اربعین باید همچنان مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مردم همواره این مراسم را در طول تاریخ با عشق و علاقه برگزار می كرده اند؛ اما امروزه با توجه به جمعیت بسیار زیاد و امكانات ناكافی كشور عراق، باید زائران را با واقعیات و اقتضائات این سفر آشنا كنیم.
افشانی با اعلام این كه در ستاد كشوری هماهنگی مراسم اربعین حسینی، استانداران به عنوان مسئولین هماهنگی برگزاری این مراسم تعیین شده و وظیفه هماهنگی در استان ها را برعهده گرفته اند، گفت: استان های خوزستان و ایلام مهمانداران اصلی در سفر زائران اربعین به عتبات عالیات هستند و سایر استان ها به یاری آن ها می شتابند.
استاندار فارس با اشاره به این كه زائران این استان از مسیر مرز شلمچه در استان خوزستان وارد كشور عراق خواهند شد، افزود: دستگاه های مسئول در استان فارس تمام تلاش خود را به كار گیرند تا با توجه به امكانات بالای موجود در فارس، بهترین خدمات به زائران امام حسین(ع) در مراسم اربعین، توسط این استان ارائه شود.
وی با بیان این كه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، در داخل كشور بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و در خارج از مرزها بر عهده جمعیت هلال احمر خواهد بود، اظهار داشت: بیمه زائران و تامین امنیت آنان از موضوعات مهمی است كه باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس نیز در این جلسه با بیان اینكه كمیته های مختلفی در ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی در استان تشكیل شده است، افزود: كمیته ها موظفند با تشكیل به موقع جلسات و پیگیری شرح وظایف خود، نسبت به ارسال به گزارش های لازم به این ستاد اقدام كنند.
شاپور رستمی با اشاره به این كه برنامه اعزام زائران استان فارس به مراسم اربعین حسینی در استان فارس با عنوان حرم تا حرم صورت خواهد گرفت، ادامه داد: كاروان های اعزامی از استان فارس پس از حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، با شور و عشق به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام خواهند شد.
گفتنی است در این جلسه، حاضران به بیان گزارشی از اقدامات خود در زمینه ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) در مراسم اربعین پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن