تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هادی خامنه ای: در انتخابات کاندیدا نمی شوم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هادی خامنه ای: در انتخابات کاندیدا نمی شوم




حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای از جمله میهمانانی بودند که در غرفه «انتخاب» در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت و در رابطه با انتخابات سخن گفت.





پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای از جمله میهمانانی بودند که در غرفه «انتخاب» در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت و در رابطه با انتخابات سخن گفت.

سیدهادی خامنه ای در پاسخ به به سئوال در رابطه با کاندیداتوری خود در مجلس خبرگان گفت: من در هیچ یک از انتخابات های پیش رو کاندیدا نمی شوم.

وی افزود: مجمع روحانیون خط امام و شورای عالی اصلاح طلبان در هر دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعال بوده و حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه ای درباره انتخابات مجلس و خبرگان و اینکه چه طیفی از اصولگراها و اصلاح طلبان موفق به کسب کرسی های بیشتری خواهند شد، خاطرنشان کرد: تقسیم بندی ما اینطور نیست. به نظرم باید انسان های متخصص و کارآمد و معتدل و دلسوز رای آوردند و مهم نیست طرفدار چه گروه  و جناحی باشند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دولت گفت: کارنامه آقای روحانی در حوزه سیاست‌خارجی و فرهنگی قابل قبول بوده است.







تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن