تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803909867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفیقدوست: انشالله که احمدی نژاد دیگر در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشود / ورود سیدحسن خمینی به مجلس خبرگان، افتخاری برای ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رفیقدوست: انشالله که احمدی نژاد دیگر در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشود / ورود سیدحسن خمینی به مجلس خبرگان، افتخاری برای ملت ایران است
ان شالله که احمدی نژآد در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشود. البته اگر کاندیدا هم شود، انتخاب نمی شود، یک داغ دل بس است برای قبیله ای.
به گزارش نامه نیوز، وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در رابطه با انتخابات اسفندماه به «انتخاب» گفت: مجلس خبرگان جای شوخی نیست، لذا افرادی کاردان باید در آن حضور پیدا کنند، چراکه این افراد باید رهبر انتخاب کنند.

وی در رابطه با گمانه زنی ها بر سر کاندیداتوری احتمالی سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان گفت: من با مرحوم پدر حاج حسن اقا خیلی رفاقت داشتم. اوائل ارتحال سیداحمد اقا، حاج حسن اقا به من می گفت که پدرم راجع به شما خیلی حرف می زد.

رفیقدوست افزود: پس از رحلت امام خمینی، حضرت آیت الله خامنه ای به منزل امام رفتند و مرحوم سیداحمد اقا گفتند، آقای خامنه ای، من از این به بعد، یکی از مریدان شما هستم. اگر ارتباط امروز حاج حسن اقا و رهبری همین گونه باشد، به نظرم افتخاری برای ملت ایران است که حسن اقا به خبرگان ورود کند.

وی در پاسخ به این سئوال که هم اکنون رابطه مقام معظم رهبری و سیدحسن خمینی به چه شکلی است، گفت: من حس می کنم که رابطه این دو بزرگوار به مانند همان رابطه ی حاج احمدآقا و مقام معظم رهبری است.

رفیقدوست در رابطه با فعالیت سیاسی ناطق نوری گفت: بنده و خیلی های دیگر از ناطق خواسته ایم که ورود کند، اما ایشان گوش نکرده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری احتمالی ناطق در خبرگان گفت: اگر ناطق برای خبرگان کاندیدا شود، قطعا رای خواهد آورد.

رفیقدوست در واکنش به سئوالی در رابطه با کاندیداتوری آیت الله هاشمی در انتخابات خبرگان گفت: آیت الله هاشمی یکی از کسانی است که باید بیاید و انتخاب شود. امروز یکی از بهترین رهبرشناسان ما هاشمی است و رهبری نیز ایشان را بهتر از هر کسی می شناسند.

وی افزود: من افراط گرایی را نفی می کنم اما درمورد امام و رهبری افراط گرا هستم و این را با عقیده می گویم، چون در سال 1347 درس ولایت فقیه را خواندم و سال ها در مجامع آن را بعنوان تز حکومتی تدریس کردم.

وزیر سپاه در دوران جنگ گفت: امروز به قول ایت الله هاشمی، فردی که در حد حضرت آیت الله خامنه ای صلاحیت داشته باشد، وجود ندارد. آیت الله هاشمی معتقد است که حضرت آیت لله خامنه ای بدیل ندارد. لذا کسی که چنین عقیده ای دارد چرا جایش در خبرگان نباشد؟

وی در رابطه با انتخابات مجلس و عملکرد دولت گفت: روحانی تنها کسی است که توانست با شعار اعتدال مردم را به خود جذب کند و یکبار هم در طول مبارزات انتخابات نگفت، اصولگراست یا اصلاح طلب.

رفیقدوست افزود: در انتخابات اینده فطعا افراطی گری چه از نوع اصلاح طلبش، چه از نوع اصولگرایش در میان مردم جای نخواهند داشت.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: مجلس از جمعی از معتدلین و بخش هایی از اصلاح طلبان و اصوولگرایان تشکیل می شود.

وی در پاسخ به سئوالی در رابطه با احتمال بازگشت احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور گفت: ان شالله که احمدی نژآد در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشود. البته اگر کاندیدا هم شود، انتخاب نمی شود، یک داغ دل بس است برای قبیله ای.

رفیقدوست در رابطه با تحریم نمایشگاه مطبوعات از سوخی برخی رسانه ها گفت:  می گویند این تحریم، صنفی بوده اما من خوشم نیامد، اگر این افراد نسبت به برگزاری نمایشگاه اعتراض دارند، می توانستند پس شرکت در نمایشگاه، اعتراض خود را اعلام کنند. من اصولا با قهر مخالفنم.


منبع: شیعه نیوز


۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن