تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حذف پرداختي‌هاي تأمين اجتماعي داروي بيماران تالاسمي گران شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: با حذف پرداختي‌هاي تأمين اجتماعي داروي بيماران تالاسمي گران شد
قائم‌مقام وزير بهداشت ضمن ارائه توضيحاتي درباره گران شدن يكي از داروهاي خوراكي بيماران تالاسمي از انجام مذاكراتي با سازمان تأمين اجتماعي در اين زمينه خبر داد.
دكتر ايرج حريرچي گفت: ميزان سوبسيد وزارت بهداشت براي اين دارو و داروهاي مشابه به هيچ وجه تغييري نكرده است.
وي با بيان اينكه مذاكراتي در زمينه كاهش حمايت بيمه‌اي يكي از داروهاي خوراكي بيماران تالاسمي با سازمان تأمين اجتماعي داشته‌ام، گفت: سازمان تأمين اجتماعي قسمتي از پولي را كه مردم پرداخت مي‌كردند، كه رقم چندان زيادي هم نبود، سال گذشته تأمين مي‌كرد.
وي افزود: بايد توجه داشت كه امسال قيمت دارو هيچ تغييري نكرده و ميزان تعهد وزارت بهداشت هم كه قسمت عمده سوبسيد را براي اين دارو و داروهاي مشابه تأمين مي‌كرد، به هيچ وجه تغيير نكرده است.
حريرچي در تشريح علت افزايش قيمت اين دارو گفت: اين موضوع ناشي از تغيير سياستي در سازمان تأمين اجتماعي است. به اين صورت که  قسمتي از پول دارو را كه خودشان تأمين مي‌كردند، حذف كردند.
وي تأكيد كرد كه قيمت دارو امسال حتي بر اساس نرخ تورم هم افزايشي نداشته و قيمت و تعهد وزارت بهداشت هم در اين زمينه ثابت مانده است اما مردم فكر مي‌كنند كه وزارت بهداشت قيمت دارو را افزايش داده است، در حالي كه اينطور نيست و اختياري در حوزه وزارت بهداشت براي حل اين مشكل نيست. بنابراين اميدواريم اين رقم حذف شده را هم خود سازمان تأمين اجتماعي به نحوي تدبير كند تا فشاري بر مردم وارد نشود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن