تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821061978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آستانه تحمل پايين بنگاه‌ها کوچک و متوسط در شرايط رکود/ هزينه هاي بالاي توليد و مالي بنگاه ها را به زياندهي کشيده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۴۹ب.ظ)
عضو کميسيون بازار پول و سرمايه اتاق بازرگاني تهران در گفتگو با موج تاکيد کرد آستانه تحمل پايين بنگاه‌ها کوچک و متوسط در شرايط رکود/ هزينه هاي بالاي توليد و مالي بنگاه ها را به زياندهي کشيده است موج - صنايع کوچک و متوسط آستانه تحمل پاييني را در برابر طوفان‌هاي اقتصادي دارند زيرا به جهت عدم حمايت‌هاي لازم از اين بنگاه‌ها، اغلب صنايع کوچک و متوسط در تلاطم‌هاي اقتصادي متضرر مي‌شوند.
عباس آرگون، عضو کميسيون بازار پول و سرمايه اتاق بازرگاني تهران بااشاره به‌جاي خالي حمايت از صنايع کوچک و متوسط دربسته خروج از رکوددولت، به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: قطعاً دولت بايد باديد وسيع‌ترينسبت به حوزه‌هاي توليدي که درآمدواشتغال زايي مناسبي را در اقتصاد به همراهدارند توجه مي نمود و دربسته اقتصادي خروج از رکود گزينه‌هاي حمايتي خود را افزايشمي‌داد.
وي ادامه داد: براي رونق صنعت ساختمان كه صنايع متعددي بدان وابسته است وهمچنين صنايع کوچک و متوسط که نقش اساسي در اشتغال‌زاييدارند، جزو حوزه‌هاي توليدي مغفول مانده دربسته خروج از رکود هستند.
رئيس هيات مديره شرکت نصر مبين ايرانيان با اشاره به اينکه نبايد از بستهخروج از رکود فراتر از توانش انتظار داشت نيز گفت: بايد از اين بستهاقتصادي، به‌اندازه اعتبار و توانايي‌هاي نهفته در آن انتظار تاثير گذاري براي خروج از رکود در اقتصاد را داشت، بنابراين بايد در نظر داشته باشيم که به ميزانتزريق نقدينگي که در اين بسته براي بنگاه‌هاي توليدي فراهم‌شده مي توان به همانميزان هم انتظار خروج از رکود را داشت.
وي افزود: پس نبايد در تفکر آن به سر برد که اين بسته تمامي معضلاتاقتصادي را كه طي سالها ايجاد گرديده رابرطرف و مشکلات را پوشش داده و اقتصاد راازرکود خارج مي نمايد ،بلکه بايد باور کنيم که اين بسته تنها يک مُسکنمقطعي براي تحرک بخشي در برخي حوزه‌ها است.
اين عضو اتاق بازرگاني تهران با تاکيد بر آنکه آستانه تحمل بنگاه‌هايکوچک نسبت به مشکلات اقتصادي در کشور پايين است، تصريح کرد: صنايع کوچک و متوسط آستانه تحمل پاييني را در برابر طوفان‌هاي اقتصاديدارند زيرا به خاطر عدم حمايت هاي لازم از اين بنگاه‌ها، اغلب صنايع کوچک و متوسط در تلاطم‌هاي اقتصادي متضرر مي‌شوند ؛ در بحث تحريم ورکود اقتصادي آسيب‌هاي فراوان متوجه بنگاه‌هاي کوچک و متوسط گرديد،كه اين بنگاه ها مجبور به تعديلنيرو و حتي تعطيلي بنگاه خود شدند.
آرگون گفت: بنابراين دولت نبايد بنگاه‌هاي کوچک و متوسط را فراموش کندلذا همين بنگاه‌ها تنوع کالايي موردنياز مصرف‌کننده را تأمين مي‌کنند وفرصت‌هاي شغلي بي‌شماري را در جامعه پديد مي‌آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن