تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813002117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای برنامه جامع افزایش کیفیت نان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اجرای برنامه جامع افزایش کیفیت نان
اجرای برنامه جامع افزایش کیفیت نان معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد نیست، گفت: برنامه مفصلی داریم که امسال کیفیت نان را نسبت به سال‌های گذشته تا حد مطلوبی افزایش دهیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی قنبری در پاسخ به این پرسش که آیا خرید خوب گندم در سال‌جاری و کیفیت مناسب این محصول، بر روی کیفیت آرد دولتی تحویلی به نانوایان و نان موثر خواهد بود؟ اظهارداشت: کیفیت نان به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها خوب بودن کیفیت آرد است و ما به دنبال این هستیم که در آینده‌ای نزدیک این کار را انجام دهیم.
 
معاون وزیر جهادکشاورزی، عوامل دیگری را در کیفیت نان موثر دانست و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت و وزارت بهداشت باید بر این مسائل نظارت داشته باشند.
 
قنبری با بیان اینکه ما باید نانوایان را آموزش دهیم، افزود: برنامه مفصلی داریم که امسال کیفیت نان رانسبت به سال‌های گذشته تا حد مطلوبی افزایش دهیم.
 
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال تغییر قیمت آرد وجود دارد؟ افزود: فعلا قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه خاصی در این زمینه نیست، ضمن اینکه چون این موضوع مهم است دولت درباره آن تصمیم گیری می‌کند.
 
معاون وزیر جهادکشاورزی درباره نرخ‌های خرید تضمینی تعیین شده برای محصولات کشاورزی اظهارداشت: انتظار وزارت جهادکشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران این بود که  که حداقل افزایش نرخ‌های خرید تضمینی به اندازه نرخ تورم یعنی حدود ۱۵ درصد باشد که این اتفاق رخ نداد، البته درحال حاضر این قانون است  و ما نیز از آن اطاعت می‌کنیم.
 
قنبری اضافه کرد: اگرچه توقع کشاورزان بالاتر بود اما نرخ‌های تعیین شده هم قیمت‌های بدی نیستند و با توجه به قیمت‌های جهانی مناسب هستند.
 


منبع: مهر


94/8/24 - 11:16 - 2015-11-15 11:16:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن