تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815633432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: سوال و جواب دکوراسیونی
می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟




چه نوع مبلي مناسب چه نوع خانه‌اي است؟ با مبلمان كهنه‌ام چه كار كنم؟ و ... اين سوال‌ها ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد. ما برای سوال های شما جواب‌هاي كارشناسانه داده‌ايم.





مجله منزل: چه رنگ‌هايي كنار هم خانه‌ام را زيباتر مي‌كند؟ چطور پرده‌ها، مبل‌ها و كابينت‌هايم را با هم ست كنم؟ چه نوع مبلي مناسب چه نوع خانه‌اي است؟ با مبلمان كهنه‌ام چه كار كنم؟ اين سوال‌ها ممكن است در وقتي كه خانه‌تان را برانداز مي‌كنيد براي شما هم پيش آمده باشد. اين بار هم به چند سوال از بين چندين سوالي كه برای ما فرستاده بوديد، جواب‌هاي كارشناسانه داده‌ايم.

برای فضای هال يك آپارتمان 50 متري با پرده و كابينت آشپزخانه كرم قهوه‌اي چه رنگ مبلمانی بهتر است؟


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



چون فضاي شما خيلي كوچك است هرقدر تعداد رنگ‌هايي كه در خانه‌تان به كار مي‌بريد كمتر باشد، خانه بزرگ‌تر به نظر مي‌رسد. پس بهتر است رنگ مبلمان شما با رنگ كابينت‌تان هماهنگ باشد بنابراين بهترين انتخاب مي‌تواند يكي از رنگ‌هاي توناليته قهوه‌اي مثل كرم، نسكافه‌اي، قهوه‌اي خاكي يا شكلاتي باشد.


چيدمان منزلم به سبك كلاسيك است؛ مبلمان پذيرايي‌ام طلايي نسبتا پركار و كاغذديواري‌ام نقره‌اي بسيار روشن. مي‌خواهم يك جفت ويترين تك در بلند تهیه كنم. نمي‌دانم چه رنگي بخرم. آيا صدفي روشن مناسب است؟


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



با رنگ صدفي روشن به دليل زياد شدن رنگ‌ها موافق نيستم. با تكراري از طلايي مبل‌ها يا نقره‌اي ديوارها منزل‌تان خيلي شكيل‌تر خواهد شد.


براي پرده از چه رنگي استفاده كنم كه با فرش مشكي و ديوار طوسي و همچنین مبلمان با چوب كرم و پارچه صورتي هماهنگ باشد. درضمن تعداد پنجره‌های پذيرايي‌ام چهار تا و سالن آن ال‌شکل است.


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



براي رنگ پرده بهتر است از همان رنگ پارچه مبلمان استفاده كنيد؛ رنگي كه با مبلمان هارموني داشته باشد. پيشنهاد مي‌كنم رنگ ديگري را به مجموعه رنگ‌هاي خانه‌تان اضافه نكنيد.


سالن پذیرایی منزلم مستطيل شکل است با پرده توری به رنگ كره‌اي و والان بنفش. ديوار خانه هم استخواني و مبل استيلم نقره‌اي با پارچه گلدار زمينه سفيد و گل‌هاي بنفش است. همچنین مبل راحتي‌ام بنفش با گل‌هاي نقره‌اي است و فرشم با تركيب رنگی بنفش تيره، روشن و سفيد. مي‌خواستم در كنار مبل استيل ميز ناهارخوري بخرم. لطفا راهنمايي بفرماييد چه طرح و رنگي تهيه كنم كه ست شود.


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



 با توصيفات شما معلوم است رنگ قالب خانه‌تان بنفش است كه در كنار رنگ‌هاي روشنی مثل سفيد و كرم خودنمايي مي‌كند. خب، همين روند را ادامه دهيد و رنگ پارچه صندلي‌هاي ميز ناهارخوري‌تان را بنفش ساده شبيه رنگ بنفش مبلمان‌تان انتخاب كنيد. بهتر است رنگ ميز ناهارخوري و دسته‌هاي صندلي آن استخواني باشد.


راهرويي دارم که در سرويس‌هاي بهداشتي، دو اتاق خواب و ورودي خانه به آن باز مي‌شود. براي روشنايي دو لوستر چوبي و يك آينه با قاب چوبي به ارتفاع یک متر در آن نصب شده. براي تزيين آن كمك مي‌خواهم.


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



جواب: با توجه به راهروي طولاني كه داريد براي اينكه طولاني بودن آن به چشم نيايد، بهتر است در قسمتي كه در ورودي در آنجا قرار دارد، از پوشش كاذبي استفاده کنید كه از سقف شروع شود و تا ديوار‌ها هم پايين بیاید و پشت آن نور مخفي كار شود. راهرو را به اين شکل از يكنواختي درآوريد. آينه‌تان را عوض کرده و از آينه‌هاي شكسته با فرم‌هاي مختلف مطابق سليقه‌تان استفاده کنید.


خانه‌ام 97 متري است. اصلا هيچ فكري براي چيدمان درست و انتخاب راحتي و رنگ مبل و... طوري كه فضاي دلنشيني داشته باشم و كوچك به نظر نرسد، ندارم. لطفا كمكم كنيد. در حال حاضر فقط يك فرش فيلي‌رنگ 12 متري توی هال هست. قرار است براي خريد وسايل اقدام كنم ولي هيچ ايده‌اي ندارم.


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



جواب: با توجه به سرد بودن رنگ فيلي بهتر است براي رنگ مبلمان راحتي و پرده از رنگ‌هاي گرم مثل بادنجاني و. . . استفاده كنيد؛ مثلا براي رنگ مبل از همان توناليته رنگي اما روشن با چوب روشن نزديك به سفيد استفاده كنيد. چون متراژ خانه زياد است، قدرت مانور شما براي تفكيك فضاها بيشتر است.


پذيرايي خونه ما مربع شكله و مبلمان من راحتي كرم قهوه‌اي است. كل پذيرايي خونه 50 متری می‌شود. مي‌خواهم اپن رو بردارم و جایش ميز ناهارخوري شش نفره بگذارم. شما موافقيد؟


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



جواب: بله اين حركت در چيدمان خوب است به شرطي كه ميز ناهارخوري را زياد به آشپزخانه نزديك نكنيد.


منزل ما مستطيل‌شکل است و دراز. واقعا در چيدمان دچار مشكل شده‌ام. چه پيشنهادي براي اين نوع منازل داريد.


می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید؟ما شما را راهنمایی می‌کنیم



جواب: با توجه به فرم منزل شما بهترين حالت چيدمان، استفاده از مبلمان ال‌شكل (مبلماني كه كمترين فضا را اشغال كند) است. در صورت وجود فضاي اضافي در پشت مبلمان مي‌توانيد از ميز ناهارخوري كوچكي نيز استفاده کرده و از اين طريق فضا را حيطه‌بندي كنيد.







تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن