تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813131780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضاي نفت خام اوپک در سال ۲۰۱۶ يک ميليون بشکه رشد نشان مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
تقاضاي نفت خام اوپک در سال ۲۰۱۶ يک ميليون بشکه رشد نشان مي‌دهد موج - تقاضاي نفت خام اعضاي اوپک در سال ۲۰۱۶ به روزانه ۳۰ ميليون و ۸۲۰ هزار بشکه مي‌رسد که در مقايسه با امسال يک ميليون بشکه رشد نشان مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) در تازه‌ترين برآورد خود پيش‌بيني براي تقاضا نفت خام اعضاي اين سازمان را در سال آينده ميلادي ۵۰۰ هزار بشکه افزايش داد، از اين‌رو انتظار مي‌رود اين مقدار به ۳۰ ميليون و ۸۲۰ هزار بشکه در روز برسد که در مقايسه با امسال يک ميليون و ۲۲۰ هزار بشکه رشد نشان مي‌دهد.
اين بازنگري در پي افزايش برآورد تقاضا و کاهش عرضه غير اوپک رخ داده است؛ تقاضاي نفت خام اعضاي اوپک در سه ماه نخست و دوم به ترتيب روزانه ۵۰۰ و ۴۰۰ هزار بشکه مورد بازنگري افزايشي قرار گرفت.
پيش‌بيني براي تقاضاي نفت خام اوپک در سه ماه سوم و چهارم هر کدام ۶۰۰ هزار بشکه افزايش يافت.
انتظار مي‌رود تقاضا براي نفت اوپک در سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ حدود روزانه دو ميليون بشکه در روز، در سه ماه دوم و سوم به ترتيب يک ميليون و ۶۰۰ هزار بشکه و يک ميليون و در سه ماه چهارم ۳۰۰ هزار بشکه در روز بيشتر از زمان مشابه در پارسال باشد.
توزيع فصلي تقاضا نشان مي‌دهد که تقاضا براي نفت اوپک در سه ماه نخست به ۳۰ ميليون و ۱۶۰ هزار بشکه، در سه ماه دوم ۳۰ ميليون و ۲۷۰ هزار بشکه، در سه ماه سوم ۳۱ ميليون و ۵۰۰ هزار بشکه و در سه ماه چهارم به ۳۱ ميليون و ۳۱۰ هزار بشکه مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن