تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813250785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي حفظ امنيت کشور بايد ايثارگري کرد/ تجهيز ناجا به سيستم‌هاي مدرن براي کشف جرايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۵ب.ظ)
براي حفظ امنيت کشور بايد ايثارگري کرد/ تجهيز ناجا به سيستم‌هاي مدرن براي کشف جرايم موج - فرمانده ناجا با بيان اين که براي حفظ نظم و امنيت کشور بايد ايثارگري کرد خاطرنشان ساخت: مسلما اگر ايثارگري شهدا نبود امروز کشور ما در امنيت کامل قرار نداشت.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري، در حاشيه رونمايي از يادمان شهداي 295 شهيد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان گفت: به دليل نوع کار و ماموريتي که در نيروي انتظامي وجود دارد بايد هميشه روحيه ايثار و شهادت طلبي در اين نيرو وجود داشته باشد.
وي با تقدير از ابتکار فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در نصب يادمان شهداي اين فرماندهي مقابل درب ستاد اين فرماندهي اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا تأثير معنوي بزرگي در بين نيروهاي پليس دارد و اين گونه کارها باعث مي‌شود تا آن‌ها بدانند در چه راهي قدم گذاشتند و هدفشان دفاع از ارزش‌ها، ولايت و امنيت مردم است.
فرمانده ناجا از تجهيز نيروي انتظامي به سيستم‌هاي مدرن و به روز دنيا به منظور تسريع در انجام مأموريت‌ها و کشف دقيق و علمي جرايم خبر داد.
فرمانده ناجا درباره ايجاد تحول در بدنه نيروي انتظامي اظهار داشت: ما به دنبال اين هستيم تا منويات مقام معظم رهبري را در نيروي انتظامي ساري و جاري کنيم که يکي از اين منويات نيز مربوط به رسيدگي به معيشت کارکنان بوده و اين موضوع در اولويت برنامه‌هاي ناجا قرار دارد و اميدواريم بتوانيم در سال‌هاي آتي شاهد تحول خوبي در اين زمينه باشيم.
وي همچنين اظهار داشت: از ديگر تحولاتي که به زودي انجام خواهد شد تجهيز ناجا به سيستم‌هاي نوين الکترونيکي، اپتيک، دستگاه‌هاي فني و مدرن و روز دنيا به منظور تسريع در انجام مأموريت‌ها و کشف دقيق و علمي جرايم است.
سردار اشتري تصريح کرد: اميدواريم با مجهز شدن به اين سيستم‌ها از سال آينده شاهد روند رو به رشد کشف جرم و برخورد با مجرمان حرفه‌اي باشيم و بتوانيم از اين طريق دين خود را به مردم کشور که حق بزرگي بر گردن ما دارند ادا کنيم.
فرمانده نيروي انتظامي همچنين در خصوص وضعيت امنيتي و ترافيکي مسيرهاي تردد زائران اربعين حسيني گفت: خدا را شاکريم با تدابير و اقدامات خاصي که از سوي ستاد ويژه اربعين شکل گرفته تا به امروز هيچ گونه مشکل خاصي وجود نداشته و خيل عاشقان اباعبدالله در امنيت کامل از مسيرهاي مشخص شده عبور مي‌کنند و در اين ميان بخش عمده‌اي از نيروهاي انتظامي نيز در مرزهاي کشور مستقر شده و مشغول خدمت‌رساني به زائران اباعبدالله هستند.
سردار اشتري با بيان اين که محدوديتي براي حضور کارکنان نيروي انتظامي در همايش بزرگ اربعين حسيني وجود ندارد، تاکيد کرد: آن دسته از نيروهايي که آمادگي سفر به کربلا را به همراه خانواده‌هايشان داشته باشند مي‌توانند با تسهيلات اوليه‌اي که ناجا برايشان در نظر گرفته به اين سفر معنوي مشرف شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن