تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمشیدی: تنها 2درصد از قاچاق دارو در کشور کشف می‌شود/ رستمیان: میزان واردات دارو و تجهیزات پزشکی10 برابر صادرات است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جمشیدی: تنها 2درصد از قاچاق دارو در کشور کشف می‌شود/ رستمیان: میزان واردات دارو و تجهیزات پزشکی10 برابر صادرات است
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی تشکیل کارگروه دولت و مجلس برای نظارت بر بازار بهداشت و دارو پرداختند.

جمشیدی: تنها 2درصد از قاچاق دارو در کشور کشف می‌شود/ رستمیان: میزان واردات دارو و تجهیزات پزشکی10 برابر صادرات است
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و عبدالرحمان رستمیان نماینده مجلس شورای اسلامی امشب( 13 آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی تشکیل کارگروه دولت و مجلس به عنوان شاه‌کلید قفل بسته نظارت بر بازار بهداشت و دارو پرداختند.


جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ابتدا در پاسخ به سؤال اول مجری برنامه پیرامون تخلفاتی که در بازار بهداشت و دارو صورت می‌گیرد گفت: تخلفاتی که در این حوزه صورت می‌گیرد ظلم مضاعف به مردم به شمار می‌آید زیرا در بدن تجهیزات تقلبی به کار می‌رود.


وی با اشاره به حیطه درمان دارو و تجهیزات پزشکی خاطر نشان کرد: حدود 20 -30 مورد تخلفات در حوزه بهداشت و دارو بر عهده سازمان تعزیرات است.



جمشیدی با اشاره به تشکیل کارگروه مجلس و دولت پیرامون نظارت بر بازار بهداشت و دارو تصریح کرد: در جلسه‌ای در خدمت کمیسیون بهداشت بودیم که در آن پیشنهاداتی در مورد کنترل قاچاق دارو داده شد.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این که برخی از قوانین کشور بیش از 60 سال عمر دارد گفت: این قوانین عمرشان می‌گذرد و کارآمد نیست.



وی با اشاره به این که فقط 2 درصد از میزان قاچاق در کشور کشف می‌شود بیان کرد: متأسفانه در یکی از خیابان‌های تهران شاهد قاچاق دارو هستیم.


جمشیدی با بیان این که سازمان تعزیرات در حیطه برخورد با شدت عمل می‌کند، افزود: نظارت با دستگاهای متعددی است اما نظارت اصلی بر عهده وزارت بهداشت و درمان است.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بندر شهید رجایی 6 هزار کانتینر در شبانه‌روز واردات و صادرات با یک ترانزیت انجام می‌شود و تنها یک دستگاه اسکنر وجود دارد که می‌تواند 100 الی 170 مورد را اسکن کند.



وی با اشاره به این که گمرک باید دستگاه‌های اسکنر را از بودجه‌های دولتی تهیه کند، عنوان کرد: 5 هزار و 700 الی 800 کامیون وارد کشور می‌شود که ممکن است به صورت رندم مورد بازدید قرار بگیرد


در ادامه این برنامه رستمیان نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به سؤال مجری برنامه پیرامون داروهای تقلبی در کشور گفت: قاچاق باید زیر 5 درصد باشد اما وقتی بیشتر از این میزان است ناشی از مشکلات مدیریتی، فساد اداری در برخی جاها به حساب می‌آید که باید آن را از بین ببریم.


نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که باید قانون را بازنویسی کنیم گفت: در اقتصاد مقاومتی توجه زیادی به دارو و تجهیزات پزشکی شده است و میزان واردات از دارو و تجهیزات ده برابر صادرات است.




این خبر  درحال تکمیل است....






اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ديدار فرمانده ارتش پاکستان با پادشاه و وليعهد عربستان
ایران هیچ همکاری مستقیم و غیر مستقیمی با آمریکا ندارد و نخواهد داشت
روایت اسناد لانه جاسوسی از توطئه‌های آمریکا
ظریف: سیاست ایران در قبال سوریه منطقی و ثابت است
رضایی: شروط 9 گانه رهبری، نصب‌العین دولت در اجرای برجام باشد
عوامل نفوذ در رسانه‌ها در صدد تشکیل شبکه‌های سازمان‌دهی شده در داخل کشور بودند
سانتریفیوژها تا کنون جمع‌آوری نشده‌اند/ایران در اجلاس سوریه بازیگردان اصلی بود
کمیته اصلی نظارت بر اجرای برجام در شورای عالی امنیت ملی شکل خواهد گرفت
هموند: روابط لندن و ریاض ریشه‌دار و عمیق است
هیأت ایرانی تلاش کرد تا وارد چالش با عربستان نشود/ اظهارات بی‌اساس وزیر خارجه عربستان مورد واکنش تند و صریح ظریف قرار گرفت





۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن