تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي همه مدارس و مراکز توريستي پاريس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
تعطيلي همه مدارس و مراکز توريستي پاريس موج - بعد از حملات شب گذشته در پايتخت فرانسه، همه مدارس، موزه ها و اماکن توريستي پاريس تعطيل شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بر اساس اخبار رسمي منتشر شده از سوي نيروهاي امنيتي فرانسه، آمار کشته شدگان حملات تروريستي شب گذشته در پاريس تابحال 158 نفر اعلام شده است. بر اساس گزارش منتشر شده در اين حملات بيش از 200 نفر نيز زخمي شده اند.
بعد از حملات شب گذشته مقامات پاريس براي جلوگيري از اقدامات تروريستي مشابه همه مدارس، موزه ها و مراکز توريستي را تعطيل کردند.
حملات شب گذشته به 7 نقطه در پاريس را خبرگزاري هاي اروپايي شديدترين حمله تروريستي بعد از بمب گذاري در مترو مادريد در سال 2004 که به کشته شدن 191 منجر شد، ناميده اند. امروز (شنبه) همچنين ويدئويي بدون تاريخ از يک عضو داعش منتشر شد که فرانسه را به آغاز حملات گسترده تروريستي تهديد مي کند. در اين ويدئو فرانسه به دليل آغاز حملات هوايي در سوريه هدف اصلي حملات تروريستي معرفي شده است. اولاند در کنفرانس خبري امروز خود داعش را مسوول حملات پاريس معرفي کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن