تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمين همايش علمي تخصصي انرژي‌هاي تجديدپذير برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۱ق.ظ)
هشتمين همايش علمي تخصصي انرژي‌هاي تجديدپذير برگزار مي‌شود موج - هشتمين همايش علمي تخصصي انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد، ۲۶ آذر امسال برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مديريت برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت ايران از برگزاري هشتمين همايش علمي تخصصي انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد توسط انجمن علمي مهندسي حرارتي و برودت يايران و هم‌انديشان انرژي کيميا در آذر امسال خبر داده است.
بر اساس اين گزارش، معرفي اهميت موضوع و تاريخچه استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد در ايران و جهان، افزايش آگاهي نسبت به اهميت انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد در صنعت برق، تهويه مطبوع، حمل‌ونقل، محيط زيست و مدل‌سازي سامانه‌هاي توليد انرژي مستقيم و غيرمستقيم از انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد و سامانه‌هاي ترکيبي انواع مختلف آن، ارائه روش‌هاي علمي و فناوري‌هاي جديد در حوزه بهره‌برداري از انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد و پتانسيل سنجي جغرافيايي، فني و مهندسي نصب و بهره‌برداري از مزارع خورشيدي و بادي از جمله اهداف اين همايش است.
همچنين در اين همايش اثرات مثبت و منفي زيست محيطي استحصال انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد، شناسايي موانع و ارائه راه‌حل‌ها براي ايجاد دانش و فناوري در حوزه اين انرژي‌ها، ملاحظات فني و اقتصادي شيوه‌هاي مختلف بهره‌برداري از آن‌ها و ارزيابي توانايي‌هاي علمي در زمينه برآورد، طراحي و اجراي برنامه‌هاي اين نوع انرژي‌ها بررسي مي‌شود.
اين گزارش مي‌افزايد: معرفي نقش پژوهش و تحقيق در پيشرفت صنعت، ايجاد علاقه در شرکت‌ها، سازمان‌ها و واحدهاي مختلف به امر پژوهش و تعريف نيازهاي تحقيقاتي، آشنايي و دستيابي به آخرين دستاوردها و تکنولوژي‌هاي پيشرفته جهان، معرفي نرم‌افزارهاي طراحي و شبيه‌سازي فناوري‌هاي مختلف انرژي‌هاي تجديدپذير، پاک و کارآمد و بذل توجه و دقت نظر دست‌اندرکاران صنعت برق به ضرورت توسعه پايدار و حفاظت محيط زيست و...از ديگر اهداف اين همايش است.
همچنين همه جنبه‌هاي فني، اقتصادي، پتانسيل سنجي جغرافيايي، استحصال، توليد، نگهداشت، تبديل و انتقال، مديريت انرژي و محيط زيست، سياسي، پدافند غيرعامل، فناوري‌هاي نوين همچون نانو و PCM، سامانه‌هاي هيبريدي و… مرتبط را مي‌توان از محورهاي اين همايش دانست.
تاريخ پايان دريافت مقالات ۲۵ آبان ۱۳۹۴ است و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان امسال براي ثبت‌نام در اين همايش فرصت دارند.
اين همايش ۲۶ آذر امسال در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما برگزار مي‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس website: http:// renewenergy.ir مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن