تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813102367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم هوشیاری مردم درمقابل نفوذ دشمن/ توهین به هرقومیتی اشتباه محض است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه هشترود تاکید کرد؛ لزوم هوشیاری مردم درمقابل نفوذ دشمن/ توهین به هرقومیتی اشتباه محض است امام جمعه هشترود گفت: دشمنان می خواهند در ایران یک مشکل اساسی به وجود بیاورند و به قول معروف از آب گل آلود ماهی بگیرند اما مردم کشور نباید به سوء استفاده کنندگان مجال دهند تا به ایران ضربه بزنند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 10:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: ایران اسلامی در همه حوزه ها مورد آماج حملات دشمنان قرار می گیرد اما با مدیریت مقام معظم رهبری، امنیت در ایران به نحو بسیار عالی برقرار است و دشمنان را توان مقابله با ایران نیست.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم با کوچک ترین بهانه به ناامنی شدید در کشور دامن می زنند تا ناامنی را در جامعه فراگیر کنند بنا براین ملت انقلابی ایران اسلامی باید آگاه باشند و فریب دشمنان داخلی و خارجی از جمله نفوذی ها را نخورند.
رحیمی اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه جغرافیایی خود با ولایت پیوند دارند و این ولایت پذیری مردم، تمامی زبانها، قومیت ها و مذاهب را در بر می گیرد و نام ایران اسلامی را بلند آوازه می کند.
وی اشاره کرد: دشمنان می خواهند در ایران یک مشکل اساسی به وجود بیاورند و به قول معروف از آب گل آلود ماهی بگیرند اما مردم کشور نباید به سوء استفاده کنندگان مجال دهند تا به ایران ضربه بزنند.
امام جمعه هشترود تاکید کرد: همه مردم و مسئولین باید قدردان نعمت های الهی موجود در کشور باشند و با کمک هم از آرامش و آسایش مردم کشور حفاظت کنند.
امام جمعه هشترود اضافه کرد: توهین برنامه فیتیله به ملت غیور آذربایجان با پاسخ دندان شکن مسئولین مواجه گردیده است زیرا توهین به مردم از هر قومیتی اشتباه محض است .  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن