تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح رییس مرکز ملی بهره وری درباره میزان زمان کار ایرانیان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: توضیح رییس مرکز ملی بهره وری درباره میزان زمان کار ایرانیان اقتصاد > اقتصاد کلان - ایلنا نوشت: برنامه جامعه بهره وری کشور در 11 شهریور ماه 94 از سوی معاون رییس جمهور ابلاغ شد.

رویا طباطبایی یزدی، رییس مرکز ملی بهره وری ایران در مورد مرکز ملی بهره وری اظهار داشت: این مرکز طی دو ماه گذشته در تدوین برنامه ششم نقش به سزایی داشته است و به عنوان یکی از شوراهای برنامه ریزی برنامه ششم از شوراهای سی گانه شورای برنامه ریزی بهره وری توانست برنامه های خود را ارائه دهد که روز گذشته آخرین جلسه‌ آن برگزار شد. وی افزود: همچنین برنامه جامعه بهره‌وری کشور که در 11 شهریور ماه 94 از سوی معاون رییس جمهور ابلاغ شد کارهای مقدماتی آن دنبال شده است. از تدوین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که ذکر شده برای مقدمات اجرایی و ارتباطات بین‌المللی با سازمان بهره وری آسیایی تا برنامه های اعزامی و اجرایی از جمله برنامه‌های این مرکز است. وی با انتقاد از آمار منتشر شده در مورد میزان زمان کار ایرانیان افزود: اطلاعات غیردقیقی از زمان کار ایرانیان منتشر می شود و اینکه می گویند که زمان کاری شان کم است، درست نیست زیرا در برخی از سازمان ها نظیر سازمان ما افراد بیش از 8 ساعت در روز فعالیت دارند که این میزان کمتر از متوسط روز دنیا نیست.
22539

کلید واژه ها: بهره وری -




جمعه 22 آبان 1394 - 11:05:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن