تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابری انصاری خط قرمز ایران در نشست وین را روشن کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جابری انصاری خط قرمز ایران در نشست وین را روشن کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در اجلاس وین قطعا به عنوان نظاره‌گر و تماشاچی شرکت نمی کنیم بلکه به عنوان مشارکت کننده جدی در روند مذاکرات وین حضور خواهیم داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صادق حسین جابری انصاری در نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر اینکه در چه سطحی و با چه دستور کاری در اجلاس وین شرکت می کنید، گفت: هنوز سطح شرکت ما در این نشست نهایی نیست اما قطعا در فرایندی که شکل گرفته است مشارکت خواهیم کرد.
  جابری انصاری ابرازامیدواری کرد موفق شویم سیاست ها و اولویت های جمهوری اسلامی ایران را که منطبق با اولویت های بخش عمده ملت های منطقه است ترجمه عملی کنیم و به نتیجه برسانیم.
  سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه خط قرمزهای ما در نشست وین چیست تاکید کرد: خط قرمز اساسی ما در این فرآیند این است که هیچ بازیگر خارجی بر ملت سوریه قیمومیت ندارد. بازیگران خارجی فقط می توانند تسریع کننده روند سیاسی باشند که به ملت این کشور به عنوان صاحب قضیه و تصمیم گیر نهایی کمک کنند تا برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.
  جابری انصاری افزود: خط قرمز این خواهد بود که اجازه ندهیم بازیگران دیگری بخواهند به نمایندگی از ملت سوریه درباره آینده این کشور تصمیم بگیرند.
  سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: آنچه ضامن موفقیت سیاست ما در ورود به مرحله جدید در این زمینه خواهد بود این است که کمک کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود، گفتگو و همکاری با بازیگران مختلف این سیاست متبلور شود.
  جابری انصاری تاکید کرد: کسی به نمایندگی از ملت سوریه حق اتخاذ تصمیم درباره آینده این کشور را ندارد.
 


پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن