تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راديو اربعين روي آنتن مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
از شنبه؛ راديو اربعين روي آنتن مي رود موج- معاون صداي رسانه ملي راه اندازي راديو «اربعين» را گامي براي انعکاس هرچه بهتر راهپيمايي عظيم اربعين برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون صداي رسانه ملي گفت: با نزديک شده به اربعين حسيني (ع) و به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران در اين اجتماع عظيم، معاونت صداي رسانه ملي، شبکه راديويي جديدي را با عنوان «راديو اربعين» از شنبه راه اندازي مي‌کند.
نسرين آبرواني افزود: ارسال گزارش‌هايي از اين مراسم باشکوه، گفت‌وگو با عزاداران حسيني (ع) و انعکاس حال و هواي آنان، روايت واقعه بزرگ عاشورا براي شنوندگان و ارائه آخرين اقدامات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمت رسان از جمله محورهاي اصلي راديو اربعين است.
معاونت صدا درباره اهداف راه اندازي شبکه راديويي اربعين گفت:همراهي با زائران ميليوني هموطن و ديگر زائران فارسي زبان و همچنين اطلاع رساني لحظه به لحظه و پوشش مداوم همه اخبار و اطلاعات و مطالب مربوط به تجمع ميليوني اربعين در کربلا و تدارکات لازم در طول راهپيمايي از اهداف اين راديو است.
وي با اشاره به محتواي معارفي، گزارشي،خبري و کارشناسي راديو اربعين افزود: اين راديو از 18 روز قبل از اربعين يعني 23 آبان به صورت رسمي کار خود را آغاز خواهد کرد و دو روز بعد از همايش بزرگ اربعين حسيني به کار خود پايان مي‌دهد.
آبرواني گفت: پخش اين راديو 24 ساعته است و در مسائل اجرايي، خدمات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمات‌رسان به زائران را منعکس و نکات لازم در اين سفر معنوي را نيز در قالب اخبار و گزارش‌هاي مختلف اطلاع‌رساني مي‌کند.
اين راديو از 23 آبان تا 13 آذر روي موج اف‌ام رديف 95 و نيم مگاهرتز در تهران و استان‌هاي مرزي کشور و همچنين بر روي DVBT براي مخاطبان کل کشور و بر روي اپليکيشن تلفن همراه براي مخاطبان در اقصي نقاط دنيا پخش خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن