تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815085935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی آرژانتین - برزیل


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی آرژانتین - برزیل
دو تیم آرژانتین و برزیل، امشب در دیداری حساس در مقدماتی جام جهانی 2018 منومنتال آنتونیو وسپوچیو لیبرتی شهر بوینس آیرس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین ستاره‌های اصلی خود مثل ته‌وز، آگوئرو و مسی را در اختیار نخواهد داشت و کار سختی مقابل برزیل پیش رو دارد.

آرژانتین

شاگردان تاتا مارتینو، مقدماتی جام جهانی را با یک شکست و یک تساوی شروع کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. پیش از آن نیز آرژانتین در دیداری دوستانه مقابل مکزیک به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود و در مجموع، مارتینو به دنبال تغییر روند نتایج آرژانتین است.غیاب ستاره های کلیدی مثل مسی، آگوئرو و ته‌وز باعث شده تا آرژانتین که همواره در خط حمله، مهره‌های متعددی داشت، حال با بحران روبرو شود. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای برزیل و 2 پیروزی برای آرژانتین به ثبت رسیده و آمار بازی‌های رو در رو نیز به ضرر شاگردان مارتینو است.

برزیل

شاگردان دونگا با وجود شکست در دیدار ابتدایی خود در مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی، در دیدار بعد مقابل ونزوئلا موفق به کسب پیروزی 3-1 شدند و حال باید در بوینس آیرس مهمان آرژانتین باشند. نیمار، ستاره ی این روزهای بارسلونا که بسیار آماده نشان داده، 4 جلسه از همراهی برزیل محروم بود که برای این بازی، محرومیتش به پایان رسیده و می‌تواند برای سلسائو به میدان برود. همانطور که اشاره شد برزیل در بازی‌های پیشین رو در رو، نتایج بهتری از آرژانتین کسب کرده و برای این بازی نیز شرایط بهتری دارد. دعوت شدن کاکا و عدم حضور تیاگو سیلوا، از نکات قابل توجه اردوی برزیل است.

برزیل آرژانتین

ارسال به تلگرام


11:52  1394/08/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن