تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت؛ طرح ماندگار فرهنگي است/ پشتيباني از ولايت اصلي‌ترين خواسته شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
دبير هيات امناي دانشگاه آزاد گيلان: شهادت؛ طرح ماندگار فرهنگي است/ پشتيباني از ولايت اصلي‌ترين خواسته شهدا موج-رشت- دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان گفت: شهادت يکي از طرح‌هاي ماندگار فرهنگي است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، عليرضا اميرتيموري پيش از ظهر امروز در مراسم تدفين دو شهيد گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت اظهار کرد: شهادت يکي از طرح‌هاي ماندگار فرهنگي است.
وي با بيان اينکه در راستاي اين طرح‌ها خواستار تدفين شهداي گمنام در واحد رشت بوديم، افزود: تدفين شهداي گمنام در واحد رشت با کمک بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس محقق شده است.
اين مسوول تدفين شهدا در محوطه دانشگاه آزاد را هديه‌ مقدسي دانست که در ايام سوگواري امام حسين (ع) به اين دانشگاه رسيده است.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت گفت: امروز افتخار ميزباني اين دو شهيد گمنام را داريم و اميدواريم شاهد تحول فرهنگي بزرگي در دانشگاه باشيم.
اميرتيموري حضور پاک شهدا را بهترين تذکر براي دانشگاهيان، کسبه و مسوولان دانست و افزود: ما در محضر خدا هستيم و عزت و آسايش خود را مديون برکت خون شهدا هستيم.
دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان همچنين از بسيج دانشجويي، بنياد حفظ آثار، فرمانده سپاه قدس گيلان، اساتيد، و...قدرداني کرد.
مسوول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان نيز در مراسم مذکور اظهار کرد: شهداي گمنام خودشان خواستند که گمنام بمانند و اين عالي‌ترين درجه شهادت است.
حجت‌الاسلام علي کريميان، اصلي‌ترين خواسته شهدا را پشتيباني ملت از ولايت دانست و تصريح کرد: با توجه به اينکه شهدا از نظر سني 19 ساله و 23 ساله با دانشجويان ما هم‌سن هستند، اميدواريم بيشترين تاثير را روي آنها داشته باشد.
اين مسوول گفت: در اين برهه از زمان با وجود هجمه‌هاي شديد فرهنگي دشمن عليه جوانان انجام کار فرهنگي بسيار دشوار است و شهدا هستند که مي‌توانند بهترين تاثير را روي فرهنگ و جوانان کشور داشته باشند.
وي به حضور گسترده جمعيت در مراسم تدفين دو شهيد گمنام مذکور اشاره کرد و متذکر شد: با انجام هيچ برنامه فرهنگي قادر نبوديم اين همه جمعيت را به دانشگاه بکشانيم و اين نشان‌دهنده تاثير به سزاي شهدا در جامعه است.
گفتني است، مراسم تدفين پيکر دو شهيد گمنام توسط جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد در کنار مسوولان انجام شد و آنها ضمن تجديد ميثاق با شهدا و گلباران پيکرشان، ادامه‌ راه شهدا را مورد تأکيد قرار دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن